Butiksadministratör till säkerhetsföretag
Framtiden AB / Administratörsjobb / Enköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Enköping,
Knivsta,
Håbo,
Strängnäs,
Västerås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Enköping,
Strängnäs,
Västerås,
Sigtuna,
Uppsala eller i
hela Sverige Drivs du av administrativt arbete och gillar att hjälpa dina kollegor i deras dagliga arbete? Vi söker nu en administratör till detta familjära säkerhetsföretag!
Dina arbetsuppgifter
Som butiksadministratör kommer du att ha en varierande roll. Du kommer att arbeta med att stötta projektledare och arbetsledare med deras administrativa arbete samt att du kommer ta emot orders. Under en vanlig arbetsvecka kommer du att hantera:
• Leveransfakturor
• Returer och reklamationer
• Garantiärenden/ felrapportshantering
• Ta emot och skapa orders
• Inköp, beställning av material
• Butiksassistent - ansvara över den fysiska butiken
Du behöver inte ha tidigare erfarenhet av dessa arbetsuppgifter utan du kommer få full upplärning på plats. Vi söker dig med ett stort driv och en ambition om att lära sig nytt.
Om företaget
Vår kund levererar säkerhetslösningar till företag och organisationer runt om i Sverige. Företaget utformar, installerar och underhåller hela säkerhetslösningar samt handhar enskilda produkter. Vår kund finns på flera orter i hela Sverige och söker nu en härlig medarbetare till butiken i Enköping. Mer information om företaget ges vid eventuellt intervjutillfälle
Din profil
Skallkrav:
• Svenska och engelska i tal och skrift
• Fri från belastningsregistret, vandelskontroll kommer att göras
Meriterande:
• Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• Erfarenhet från verksamhet som hanterar bostäder
Vi söker dig som är serviceinriktad och gillar kundkontakt. Vidare är du en noggrann och strukturerad person med skinn på näsan. För att lyckas i rollen tror vi även att du är en lagspelare som har lätt att anpassa dig i olika situationer.
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: Omgående
Ort: Enköping
Arbetstider: 07-16
Omfattning: Heltid
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-02-15ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-15
Ange följande referens när du ansöker: 19078
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLucas Bryggman
lucas@framtiden.com 0707722459
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm
KontorsadressWarfvinges väg 29
Jobbnummer 4616832
Observera att sista ansökningsdag har passerat.