Business Support Coordinator Till Alten Stockholm

Alten Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alten Sverige AB i Stockholm, Upplands Väsby, Södertälje, Uppsala, Östhammar eller i hela Sverige

Är du intresserad av att arbeta i en koordinerande roll med stort ansvar i en internationell miljö? Har du dessutom tidigare erfarenhet av att arbeta med effektivisering av system och processer? ALTEN söker nu en Business Support Coordinator till Stockholm!

Som Business Support Coordinator blir du en viktig del av verksamheten där du rapporterar till ALTEN Sveriges Chief Operating Officer (COO). Du kommer att arbeta på vårt kontor i Kista och stötta chefer på flera orter.

DIN ROLL
Som Business Support Coordinator kommer du att stötta verksamhetens chefer i arbetet med våra system och processer. Du kommer att ha en viktig roll i utvecklingen av våra system och processer där du koordinerar arbetet samt säkerställer kvalitet och effektivitet.

I ditt dagliga arbete kommer du bland annat att:
• Supportera chefer i Stockholm och övriga Sverige gällande våra interna affärssystem
• Stötta våra business managers samt övriga stödfunktioner i processer kring rekrytering och försäljning
• Koordinera och driva frågor gällande utveckling och effektivisering av våra affärssystem
• Agera Key User i våra interna affärssystem
• Ha kontinuerlig kontakt med vårt utvecklingsteam i Spanien kring eventuella problem eller behov av utveckling av systemen

DIN PROFIL
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning. Du har minst 1 års arbetslivserfarenhet av effektivisering av system och processer och du har mycket goda kunskaper i Office-paketet. Det är meriterande om du har erfarenhet av rekryterings- och CRM-system. Arbetsspråket är svenska och engelska.

Som person ser vi gärna att du är en kommunikativ och noggrann lagspelare med stor känsla för service. Du har en god förståelse för affärssystem och dess funktioner samt ett stort intresse för system och processer. Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet.

Ansök snarast då rekryteringsprocessen pågår löpande, dock senast den 23 april. Observera att vi tyvärr inte har möjlighet att ta emot ansökningar via e-post.

För frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta COO Johan Fröjdh på johan.frojdh@alten.se. Har du frågor kring rekryteringsprocessen kan du kontakta HR Partner Sofia Johansson på sofia.johansson@alten.se.

Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2018-03-29

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
HR-avdelningen, Alten

Företag
Alten Sverige AB

Adress
Alten Sverige AB
Theres Svenssons gata 15
41755 Göteborg

Kontorsadress
Theres Svenssons gata 15, Göteborg

Jobbnummer
4053781

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alten Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alten Sverige AB: