Business Support Coordinator

Poolia Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Öckerö eller i hela Sverige

Är du en erfaren administratör med en kan-göra-attityd? Tycker du om att arbeta i en dynamisk global miljö? Tycker du om att interagera med människor? Gå med i vårt team och stötta leveransen av livsförändrande läkemedel för patienter! Just nu söker vi en Business Support Coordinator till AstraZeneca. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start 15 april och sträcker sig ett år framåt.

Sök tjänsten redan idag då intervjuer sker löpande!

Publiceringsdatum
2024-02-26

Om tjänsten
På AstraZeneca sätter vi patienterna först och strävar efter att möta deras otillfredsställda behov över hela världen. Att arbeta här innebär att vara entreprenöriell, tänka stort och arbeta tillsammans för att göra det omöjliga till verklighet.

Inom Business Support Team in Sen-Stage Development Cardiovascular, Renal and Metabolism (CVRM) på AstraZeneca har vi en tydlig vision att bli erkänd som en global supportfunktion i världsklass som driver affärsframgång..

Vad du ska göra:
Du kommer att ge PA-stöd till globala ledare i en dynamisk och komplex affärsmiljö. Du kommer också att ge globalt operativt stöd till personal i Late CVRM. Ansvaret kommer att variera från traditionella administrativa uppgifter, projektkoordinering, design och utarbetande av presentationsmaterial, hantering av SharePoint-sajter, f2f/virtuell mötesfacilitering till dagbokshantering.

Ansvar
• Proaktiv kalenderhantering för seniora ledare och linjechefer inklusive resor arrangemang och samordning av möten i olika tidszoner. Proaktivt lösa kalenderkonflikter, förbereda mötesmaterial och presentationer samt mer hands-on mötesstöd.
• Självständigt sköta upplägg och logistik för möten, boka mötesrum, förbereda dagordningar, presentationer och föra mötesprotokoll vid behov.
• Ge projektstöd till olika projekt inom Late CVRM.
• Konfigurera och hantera dokument och material i Microsoft 365-applikationer.
• Hantera och skapa inköpsorder i Coupa. Resebokningar och utgiftsrapporter i Concur.
• Lös komplexa frågor och problem för att möta intressenter och affärskrav.

Vem är du?
Vi tror att du är entusiastisk, mycket flexibel, öppen för förändring, målinriktad och förstår värdet av att sätta kunderna först. Du kan själv leda och proaktivt identifiera möjligheter inom vår verksamhet där du kan tillföra värde. Du har utmärkta tekniska färdigheter och utmärkta kunskaper om Microsoft 365. Du har erfarenhet från PA-support och att arbeta i en mångkulturell global miljö. Du känner dig bekväm med flera prioriteringar och ändrade agendor. Du har en känsla av flexibilitet eftersom ingen dag är den andra lik.

Så, vad är nästa?
Värderar du att ge enastående service och stöd till verksamheten och älskar att arbeta i en miljö med högt tempo? Tycker du om att ständigt växa och utveckla dina kunskaper inom områdena administration, support och projektkoordinering? Är du redo att ta med innovativa idéer och nytt tänkande till bordet? Perfekt! Vi har en plats tillgänglig och vi hoppas att den är din.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "70821".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655), http://www.poolia.se

Arbetsplats
Poolia Väst AB

Kontakt
Emilia Malm
emilia.malm@poolia.se
070-426 60 06

Jobbnummer
8496236

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Sverige AB: