Business Process Management Support till fordonsindustrin!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Kungälv
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Kungälv,
Göteborg,
Partille,
Lerum,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Kungälv,
Göteborg,
Partille,
Lerum,
Mölndal eller i
hela Sverige Söker du din nästa utmaning? Har du erfarenhet från fordonsindustrin och administration? Har du goda kunskaper inom processförbättringsarbete? Då har Adecco uppdraget för dig med placering hos vår kund i Trollhättan!
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer arbeta tätt tillsammans med en kollega inom administration och arbete med effektivisering av processer inom företaget. Vidare består gruppen av ytterligare fem personer som samarbetar tätt.
Du kommer att arbeta inom fordonsindustrin med huvudsaklig fokus på eldrivna fordon. Som Business Process Management Support kommer du att främst arbeta med administration gällande processförbättringar inom organisationen. Din roll innebär sammansättning av instruktioner, checklistor samt standardisering och effektivisering av företagets arbetssätt. I ditt ansvarsområde ingår att intervjua processledare, lead engeeners och deras team för att undersöka hur de genomför sitt arbete och undersöka hur det kan effektiviseras. Vidare kommer en del av dina arbetsuppgifter vara att hålla i utbildningar för processledare gällande just effektivisering av arbete och processförbättringar.
Du kommer att bli anställd som konsult hos Adecco och arbeta hos vårt kundföretag med placering i Trollhättan. Tjänsten är på heltid och skall tillsättas omgående där rekryteringsarbetet sker löpande.
Vem trivs här?
Du som har en bakgrund inom fordonsindustrin och kunskap inom IT har goda förutsättningar för att axla rollen. Vidare har du gedigen erfarenhet utav administration och arbete i en stöttande funktion med mycket eget ansvar. Du kommer att skriva mycket dokument vilket ställer krav på att du är kommunikativ och har skrivit text i arbetssituationer tidigare. Då du kommer att arbeta i en internationell organisation så hanterar du det engelska språket obehindrat i tal såväl som skrift. Tjänsten kräver att du har B-körkort och goda kunskaper i MS Office, MS Visio och IT överlag. Har du arbetat i SharePoint tidigare och/eller arbetat med processförbättringar inom fordonsindustrin eller annan bransch är detta meriterande för tjänsten. Vidare är det meriterande om du talar kinesiska.
För att lyckas i den här rollen så är du driven och har lätt för att skapa goda relationer och samarbeta. Du har förståelse för att företaget driver många processer och har hög arbetsbelastning och är därför duktig på att prioritera och kommunicera med andra. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten som Business Process Management Support är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Uppdraget förväntas sträcka sig under minst ett år framöver.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att få inbjudan till videointervju som du ombeds genomföra så snart som möjligt. Du kommer därefter bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Lydén på 031-764 35 23.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2016-08-24ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-29
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Lydén 031-7643523
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Storgatan 50, vån 2
46130 TROLLHÄTTAN
KontorsadressStorgatan 50, vån 2
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3011474
Observera att sista ansökningsdag har passerat.