Business Process Controllers
Proffice Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
För kunds räkning söker vi Business Controllers som kan börja omgående. Kunden är en stor välkänd Bank.
ROLE SUMMARY
The purpose of the Business Process Coordinator is to ensure that costs are in level with agreements and/or provide the customer with explanation of why deviations occurred. On-going business reviews shall provide the customer with pro-active decision support so that the business can develop and manage on decided targets in accordance to their business plan.
TASK RESPONSIBILITY AND MANDATE
The Business Process Coordinator has the main responsibility for the related tasks mentioned below:
PROCESS RESPONSIBILITIES
• Quality assurance of actuals and need for accruals
• Deliver a guesstimate to Management Reporting
• Ownership in developing and establishing key metrics (KPI) for the business supporting fast decisions and ensure pro-active measurements
• Provide management team with insight and guidance on performance
• Monitor, analyze and understand ongoing business performance, i.e. comments on deviations explaining numbers in depth
• Take an active role in the management team in understanding key business drivers and in identifying new sources of value.
• Provide decision support to the management team in support of the business strategy and objectives.
• Responsible for the financial target and forecast process, i.e. target setting, updates and follow-up
• Responsible for investment- and Venture follow-up
MANDATE
• Mandate to approve correct financial deliveries from functions or other subledgers
REPORTING
The Business Process Coordinator reports to Head of Cost Control
• Report ongoing performance (KPI:s)
• Recognize and report potential issues/risks to manager and team members
Competencies needed for the position/role
Description of skills and competencies needed for the Business Process Coordinator:
• Customer focus with exceeding accountability
• Excellent analytical and problem solving skills
• Excellent communication skills
• Genuine interest for IT-systems
• Strong relationship skills
• Change driven and improvement oriented
• Advanced level in Microsoft Excel, i.e. macros, calculations.
Forum participation
Required participation in:
• Build internal networks and establish relationships to ensure adequate information is delivered to the customer
• Finance Client Team meeting
• Business plan meetings
• Management team meetings
• IT-Controller Forum
Du är välkommen att söka tjänsten omgående då urval och processer sker löpande.
Publiceringsdatum2010-06-03Arbetstider och omfattningVisstid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-06-30
Du är välkommen att söka tjänsten via vår hemsida:
www.proffice.seAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAtrchi, Parisa
FöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Jobbnummer 668402
Observera att sista ansökningsdag har passerat.