Business manager till Adecco i Luleå!
Adecco Sweden AB / Organisationsutvecklarjobb / Luleå
2025-02-03
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Vill du ta nästa steg som Business Manager och driva rekrytering och bemanning på Adecco? Vill du ha ett jobb där du får ta mycket eget ansvar och vara en viktig del av företagets tillväxt? Om du har en passion för att bygga relationer och vill stötta kunder i deras kompetensförsörjning - är rollen som Business Manager på Adecco din nästa utmaning!
Publiceringsdatum2025-02-03Om tjänstenSom Business Manager hos Adecco i Luleå spelar du en viktig roll för Adeccos tillväxt samtidigt som du blir en betydelsefull samarbetspartner för våra kunder. I rollen har du nära dialog med kunderna och agerar som en partner för att leverera skräddarsydda personal- och rekryteringslösningar, utifrån kundernas behov. Du stöttar kunderna i båda upp- och nedtrappning av personalstyrkan.
I rollen bearbetar du aktivt både nya och befintliga kunder för att hjälpa dem med deras personalbehov. Du sätter dig in i kundernas verksamhet, analyserar deras behov och ser till rådande marknadsförhållanden för att skapa den bästa rekryterings- och bemanningslösningen. Vidare innebär rollen att du hanterar rekryteringsprocesser och har personalansvar för de konsulter som är ute på uppdrag hos våra kunder. I personalansvaret ingår uppföljningar med kunder och konsulter samt hantering av personalärenden.
Dina huvudsakliga ansvarsområden:
• Stötta kunder med rekryteringar och bemanningslösningar
• Bygga och underhålla långsiktiga relationer
• Rekrytera och ansvara för konsulter
•
Säkerställa hög kvalitet i leveransen och uppföljningar
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av uppsökande försäljning eller kundansvar, med fördel från en roll inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Det är meriterande om du har kännedom om projekt- och tjänsteorganisationer och inysn i industrisektorn. Vidare ser vi att du har ett intresse av att jobba med rekrytering och personalfrågor. Därtill har du B-körkort, god systemvana samt behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Som person är du serviceinriktad och trivs i sociala sammanhang. Du skapar och förvaltar långsiktiga kundrelationer genom att vara lättillgänglig och förtroendeingivande. Det är viktigt att du är resultatorienterad, har ett affärsmässigt tänk och sätter höga mål. För att nå dit tar du egna initativ, driver dina processer självständigt framåt, hittar lösningar på problem och arbetar målmedvetet. Vidare kan du anpassa dig till ändrade omständigheter och behåller ett positivt förhållningssätt till utmanande situationer.
Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten vänligen kontakta Fredrik Åberg
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.se Om du är redo att ta nästa steg i din karriär, skicka in din ansökan idag!
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-03-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Area Manager
Fredrik Åberg
Jobbnummer 9141018