Business Integration Supervisor

Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB i Stockholm, Solna, Huddinge, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vi söker nu en Business Integration Supervisor till vår uppdragsgivare i Kista Science City

Du blir anställd hos Bemanningsstyrkan med placering hos vår uppdragsgivare och uppdraget är löpande. I den här rollen finns goda utvecklingsmöjligheter.

Nedan följer en beskrivning av arbetsuppgifter samt de krav som ställs på den som söker. Vi ser gärna att du skickar in ditt CV på engelska men det är inte ett krav.

KEY ACCOUNTABILITIES & JOB SCOPE:

* Analyze, map and improve the process from customer contract to compensation by considering contractual terms, order history, sales volume and old/new price lists in accordance with company guidelines.
* Power user for the following processes and systems: Deal portal, Sales cloud, Pricing, customer sell out reporting.
* Identify opportunities for improvement and process development in tight cooperation with all liaisons.
* Analyze, identify and implement process improvements within business processes mentioned above by sales divisions and customer
* Analyze different kinds of data to improve and support daily operation
* Secure high level of accuracy (quality) in above systems mentioned
* Develop and maintain good customer relations and pro-actively drive improvement of business process with customers through workshops and meetings.
* Drive and coordinate new projects with all liaisons in a positive and constructive manner.


LIAISONS:


* External Customers
* Sales Managers
* KAMs and Sales Representatives
* Business controller
* Regional HQ
* Order Desk
* Accounts Payable & Accounts Receivable


QUALIFICATIONS REQUIRED:


* University degree in business management or IT technology (or equivalent)


EXPERIENCE:


* Business analyst experience (2 years)
* ERP system experience, preferably from SAP
* SAP FI and preferably sales flow experience
* Analytical experience

SKILLS


* Strong analytical skills
* Advanced Excel and PowerPoint skills
* English both written and spoken (high level)
* Flexible and manage to prioritize
* Self-driven who take own initiatives
* Excellent problem solving skills
* Knowledge in other Nordic language (advantage)
* "do-er" and result oriended

PERSONAL ATTRIBUTES


* High involvement
* Speed and endurance in operational work
* The ability to communicate and interact effectively
* Team spirit
* Able to prioritize and handle peaks in volume
* Able to handle and analyze numbers and data
* Able to identify opportunities for improvement and suitable solutions
* Able to drive to implementation of changes
* Service minded but with ability to say no if needed


Send in your application as soon as possible, interviews will be held during the application period and the position can be filled before the application period is over.

Bemanningsstyrkan over you and safe employment with collective agreement, a highly present consultant manager who is available at our customers office at least two times a week.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2017-05-18

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-01
Ange följande referens när du ansöker: 206/113
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Bemanningsstyrkan bemanningsstyrkan_mail@luceosolutions.com 0852523397

Företag
Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB

Adress
Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB
16480
16480 0180

Kontorsadress
Stålgatan 11A

Jobbnummer
3507667

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB: