Business Development Representative (BDR) till Addovation
Addovation Sweden AB / Säljarjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Addovation Sweden AB i Jönköping,
Växjö,
Linköping,
Göteborg,
Stockholm eller i
hela Sverige Addovation är mitt i en expansiv resa och har en spännande tid framför sig. Vi söker nu en Business Development Representative (BDR) som vill vara med på denna resa. Vi söker dig som...
• Vill ha en språngbräda till en roll inom B2B sälj
• Motiveras av att arbeta i ett bolag med stark tillväxt och föränderlig vardag
• Är taggad på att lära och utvecklas!
Publiceringsdatum2022-12-08ArbetsuppgifterSom BDR kommer du ansvara för att generera nya affärsmöjligheter. Du arbetar tätt med våra säljare och marknadsansvarig för att bygga en kvalificerad kundpipeline. Detta görs genom outbound- och inbound prospektering, stötta sälj, boka möten, genomföra riktade marknadsaktiviteter samt vara aktiv på sociala medier samt forum där vår målgrupp befinner sig. Ditt övergripande mål är att generera leads för Addovations olika tjänster inom affärssystem (ERP) och kringliggande områden.
Vad kan vi erbjuda dig?
• En ypperlig möjlighet att bygga erfarenhet och nätverk inom komplex B2B försäljning inom teknikbranschen. Du kommer få jobba med en variation av kunder inom olika branscher samt ha möjlighet att utvecklas i din yrkesroll.
• Kompetensutveckling! Du får inte bara arbeta med utvecklande projekt och arbetsuppgifter, vi har också som mål att du ska avsätta minst 5% av din arbetstid till kompetensutvecklade aktiviteter.
• Flexible Work - Vi har flexibla arbetstider och du kan välja mellan att arbeta på kontoret, hemma eller hos kund.
• Sociala aktiviteter - det är viktigt att ha kul med kollegorna, därför anordnar vi roliga aktiviteter regelbundet.
• Bra förmåner - tillgång till stuga i Trysil (Norge) & Bokenäset (Västkusten, Sverige), friskvårdsbidrag, förmånsportal, privat sjukvårdsförsäkring med mera. Vi berättar gärna mer om våra förmåner.
• En företagskultur som baseras på laganda! Vi lyckas genom att kombinera våra olika styrkor och olikheter samt arbetar tillsammans som ett team, lär oss av varandra och firar våra framgångar.
Vi söker dig som har:
• En relevant högskole- eller universitetsutbildning, ex. ekonomi/industriell ekonomi
• Flytande kunskaper i norska eller svenska samt engelska
• Mycket god kommunikationsförmåga
För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du är en person som är envis och motiveras av att känna kämpaglöden inom dig. Du är driven och vill utvecklas i din roll vilket du visar genom att göra det lilla extra. Detta vill vi såklart premiera genom att erbjuda fler utvecklande arbetsuppgifter, och potentiella karriärvägar både inom sälj och marknad.
Vilka är vi?
Välkommen till Addovation. Vi är ett nordiskt IT-tjänstebolag som är experter på affärs- och verksamhetslösningar som hjälper bolag att effektivisera sina affärsprocesser. Utifrån kraftfulla system och plattformar som IFS, Oracle NetSuite och Microsoft Azure/365 kan vi ta ett helhetsgrepp för att underlätta processerna inom våra kunders olika affärskritiska områden.
Team Addovation består idag av 170 rådgivare, experter och utvecklare som arbetar tillsammans för att skapa enkla och innovativa lösningar. Idag finns vi i Sverige, Norge, Finland och Sri Lanka. Vår styrka och framgångsfaktor är, hur klyschigt det än låter, våra fantastiska medarbetare.
Hur du ansöker!
Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Därför vore vi glada att få ta emot din ansökan via vår karriärssida redan idag.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-01-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Addovation Sweden AB (org.nr 559055-2591)
Arbetsplats Addovation
Kontakt Therese Matsson
therese.matsson@addovation.com +46 765 510 209 Jobbnummer 7240303
Observera att sista ansökningsdag har passerat.