Business Development & Service Manager

Telenor Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Stockholm, Solna, Huddinge, Järfälla, Botkyrka eller i hela Sverige

Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.

Nu söker vi en taktisk och strategisk medarbetare till vårt team på Customer Experience & Value Hub i rollen som Business Development & Service Manager. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.

Vad du kommer att göra

Du kommer att ingå i Customer Experience & Value Hub som samlar alla som arbetar direkt eller indirekt med våra företagskunder avseende serviceuppdraget. Vårt uppdrag är att ge våra kunder en kundupplevelse i världsklass och bidra till att Telenor ökar sina intäkter. Idag är vi ca 140 anställda bestående av vår egen verksamhet i Karlskrona och våra Partners Sykes och Webhelp.

Din roll blir att:
* ansvara för affärsutveckling inom Service & Support
* säkerställa en god kundupplevelse (NPS) och att vi har en hög lösningsgrad i vår verksamhet
* optimera processen för kundinsikter och driva förbättringsarbete
* ägare av kvalitets- och utbildningsprocessen
* ansvara för våra stödfunktioner hos våra partners. Din roll blir att säkerställa att vi agerar taktisk och strategiskt och har en progress relativt våra verksamhetsmål.

Vem du är

Som person är du strukturerad, affärsmässigt och analytisk. Du brinner för verksamhetsutveckling och utgår alltid från uppdraget bästa. Ditt arbete präglas av ett datadrivet förhållningssätt i kombination med en förmåga att se samband och förstå helhetspåverkan på uppdraget. Eftersom arbetet sker i en utmanande miljö med högt tempo behöver du vara en flexibel och prestigelös lagspelare med en positiv inställning. Du har en universitetsexamen och/eller flera års erfarenhet från ledande befattning inom kundservice samt erfarenhet av affärsutveckling.

Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt - träna på lunchen utan att stressa tillbaka till jobbet, att i lugn och ro kunna lämna/hämta upp barn från förskolan och jobba hemifrån de dagar du behöver? Så länge du kan leverera vad du ska så är friheten stor.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.

Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Sebastian Pehrson (Sebastian.Pehrson@telenor.se). Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
* Sista ansökningsdagen: Vi utvärderar ansökningar löpande så var god sök idag
* Placeringsort: Karlskrona/Råsunda

Bra att känna till

Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT

Publiceringsdatum
2021-08-19

Ersättning
SALARY

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Telenor Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "J099418".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Telenor Sverige AB (org.nr 556421-0309)

Jobbnummer
5909941

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telenor Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telenor Sverige AB: