Business Development Coordinator

Insights Sverige AB / Kontorsjobb / Järfälla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Järfälla, Sollentuna, Upplands-Bro, Danderyd, Sundbyberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Insights Sverige AB i Järfälla

Insights är ett globalt utbildnings och utvecklingsföretag som arbetar med samarbetspartners inom olika ledande verksamhetsområden runt om i världen. Vi finns i mer än 36 länder, på 28 olika språk.
Insights skapar unika HR-, utbildnings- och ledarskapslösningar för flera av världens ledande företag och organisationer. Våra verksamhetsområden är utbildningslösningar inom effektivitet för individ, teams, organisationer, försäljning och ledarskap. Till grund för våra lösningar ligger de egenutvecklade psykometriska verktygen Insights Discovery personprofil och Insights Navigator.
Insights Nordic söker nu en pålitlig, självständig, noggrann och positiv kollega till vår växande verksamhet i Sverige. Du blir anställd på 50-75% med framtida möjlighet till heltid inom 1 år på vårt kontor i Jakobsberg. Vi erbjuder dig att arbeta och utvecklas på ett attraktivt utbildningsföretag i tillväxt med spännande utmaningar och upplevelser. Som en del i din anställning får du ett starkt stöd i din egen personliga utveckling.
Tjänsten består av följande arbetsuppgifter:
• Ordermottagning från Insights samarbetspartners; konsulter som är ackrediterade att undervisa i Insights Discovery. Ordermottagningen genererar en administration bestående av materialbeställning från vårt Customer Service Team i Århus i Danmark, orderbekräftelse och fakturering. Att se till att administrativa rutiner och work-flows mot våra kunder och samarbetspartners upprätthålls och förbättras är del av detta arbete. Denna del av tjänsten kräver en person som är noggrann och strukturerad och som gillar att leverera hög kvalitet i standardiserade administrativa arbetsuppgifter.
• Koordination av deltagare i våra workshops och andra utbildningar. Kontakt med kunderna och ansvara för den totala administrativa överblicken. Ekonomisk förståelse är ett krav.
• Allmänna kontorsgöromål. Ansvara för uppdateringar på hemsidan. Att kunna administrera och assistera utbildningar som genomförs av våra Business Managers på plats hos kund, föreläsningar, mässor och andra event. Denna del av tjänsten kräver flexibilitet med bibehållen noggrannhet och strukturerat arbetssätt och att kunna göra "ett handtag" med positiv energi.

Publiceringsdatum
2011-02-15

Profil
Du är en utpräglad administratör som vet att använda och utveckla IT-verktyg i verksamhetsplaneringen. Planering, projektledning, IT och ekonomisk förståelse är nyckelord för dig. Inom 1 år ska tjänsten växa till heltid - vilket gör det enklare för dig som vill kombinera t.ex. partiell föräldraledighet att kunna växa med tjänsten och dess arbetsuppgifter. Vi tror att du är minst 25 år gammal och att du har en akademisk examen inom IT, ekonomi eller administration - eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt.
Är du vår nya kollega?

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid
50-75%. 6 mån provanställning tillämpas.

Tillträde
prel april-2011

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-02-28
Sänd din ansökan med cv, lönekrav så snart som möjligt till vår rekryteringskonsult Janne Bjerring. Vi behandlar ansökningarna löpande varför tillsättning innan ansökningstidens slut kan komma att ske.
Ansökan kan skickas till e-postadress: jbj@insightsnordic.com

Företag
Insights Sverige AB

Adress
Insights Sverige AB
Ynglingavägen 1
17677 JÄRFÄLLA

Kontorsadress
Ynglingavägen 1

Kontaktuppgifter
Telefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.

Jobbnummer
851476

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Insights Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Insights Sverige AB: