Business Developer Customer Service, Mobile

Telenor Sverige AB Channels / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB Channels i Stockholm, Solna, Huddinge, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Channels ansvarar kundupplevelse, tillväxt och lönsamhet för alla Telenors fysiska försäljningskanaler - butiker, shop-in-shop och externa återförsäljare - samt kundservice.

Telenor Sverige levererade år 2015 tjänster till drygt 2,5 miljoner mobilabonnenter, cirka 645 000 bredbandskunder och en halv miljon tv-kunder. Vår omsättning år 2015 var cirka 13 miljarder kronor (2015) och vi hade cirka 1 900 anställda. Bland våra varumärken finns Telenor, Bredbandsbolaget, Vimla och Ownit.

Drivkraft, affärsmässighet och passion för att utveckla Telenors kundservice

Du blir en del av: Channels som ansvarar för kundmötet i alla kanaler inom konsument och SME - vi levererar behovsanpassat sälj och service med hög kvalitet. Inom Channels arbetar vi varje dag för att ge våra kunder en upplevelse utöver det vanliga.

Rollen tillhör avdelningen Kundservice Mobil ansvarar för helheten avseende intäkter, kostnader och kundupplevelsen. Vi är ett team på 10 personer som har Stockholm, Göteborg och Karlskrona som arbetsorter. Vi samarbetar med en extern leverantör som operativt driver vår kundservice. Vår ambition är att skapa branschens nöjdaste kunder! .

Du får:

Som affärsutvecklare ansvarar du för att leda och implementera best practice samt prioriterade projekt i utvecklingen av framtidens kundservice. Du använder COPC som standard och erfarenheter från övriga länder när du sätter din verksamhetsplan. Inriktningen på verksamhetsplanen är digitalisering, intäkter, kundupplevelse och effektivitet. Du kommer även att leda transformationen i relation till vår kundservicepartner och deltar även i styrgruppen för Kundservice Mobil.

Exempel på centrala initiativ som du kommer att driva är:

I nära samarbete med övriga länder utbyta erfarenhet i syfte att skapa framtidens kundservice
Implementera processer avseende personal och kvalitet i syfte att säkra en effektiv kundservice med möjlighet till benchmark
Driva och koordinera transformationen i relation till vår kundservicepartner i samverkan med affärsansvariga
I rollen samverkar du med hela Channel och vår kundservicepartner. Du ska med andra ord trivas med att vara en lagspelare, låta dig utmanas och samtidigt säkra att du får rätt förutsättningar att exekvera på uppdraget.

Erfarenhet:

• Universitetsexamen som ekonom, ingenjör eller motsvarande

• Arbetat med affärsutveckling och taktisk verksamhetsstyrning

• Meriterande om du idag jobbar som management konsult eller business controller och har erfarenhet från kundservice. Extra meriterande om du är utbildad inom COPC.



Du är:

Som person är du strukturerad och affärsmässig med ett analytiskt sinne, du brinner för verksamhetsutveckling och utgår alltid från kundens bästa. Ditt arbete präglas av ett datadrivet förhållningssätt i kombination med en förmåga att se samband och förstå helhetspåverkan på kanalen. Eftersom arbetet sker i en utmanande miljö med högt tempo behöver du vara en flexibel och prestigelös lagspelare med en positiv inställning.

Hos oss mäts du lika mycket på vad du gör som hur du gör det. Därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra; Be Inspiring, Keep Promises, Be Respectful, Make it Easy.

Placeringsort : Stockholm

Anställningsform: Tillsvidare

Sök:

Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Sebastian Pehrson, rekryterande ledare, 0733-780 116 E-mail: sebastian.pehrson@telenor.se

Välkommen med din ansökan!

Sista dag att ansöka är Vi arbetar löpande med denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2017-090-.

Telenor Sverige är en helhetsleverantör av telekommunikationstjänster vars nät täcker 99 procent av landets befolkning. I Telenor Sverige ingår även Bredbandsbolaget , Glocalnet , Canal Digital Kabel AB, Open Universe, OpenNet, Ownit och Vimla. Tillsammans har vi över 2 miljoner abonnenter, en årsomsättning på 12,8 Mdr SEK (20 1 4 ) och cirka 1900 anställda.

Följ oss gärna genom att gilla oss på Facebook på " Telenor Karriär " och på LinkedIn " Telenor Sverige AB " där du får ta del av nyheter inom bl.a. karriärutveckling hos oss.

Varaktighet, arbetstid
heltid tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-08-23

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Se kontaktuppgifter i annons

Företag
Telenor Sverige AB Channels

Adress
Telenor Sverige AB Channels
Katarinavägen 15
11688 Stockholm

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3658308

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telenor Sverige AB Channels

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telenor Sverige AB Channels: