Business Developer Customer Service

Telenor Sverige AB Channels / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB Channels i Stockholm, Solna, Huddinge, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Channels ansvarar kundupplevelse, tillväxt och lönsamhet för alla Telenors fysiska försäljningskanaler - butiker, shop-in-shop och externa återförsäljare - samt kundservice.

Telenor Sverige levererade år 2015 tjänster till drygt 2,5 miljoner mobilabonnenter, cirka 645 000 bredbandskunder och en halv miljon tv-kunder. Vår omsättning år 2015 var cirka 13 miljarder kronor (2015) och vi hade cirka 1 900 anställda. Bland våra varumärken finns Telenor, Bredbandsbolaget, Vimla och Ownit.

Business Developer Customer Service, Sales

Alla är innovatörer. Men på olika sätt. Nu har vi lediga jobb för dig som tänker nytt inom kundsupport och customer experience. För dig som vill få kunderna att uppleva mer via sina mobiler, surfplattor och datorer. Och det i en digital värld där allt fler kopplar upp sina prylar, låter klockan på armen ha koll på hjärtslagen och styr e-shoppen från mobilen. På Telenor är du alltid en del av ett större sammanhang. Genom våra produkter och tjänster föds nya tankar och innovationer. Och bäst blir det när vi gör saker tillsammans med andra.

Vad gör du som Business Developer Customer Service på Telenor? Som Business Developer Customer Service agerar du stöd gentemot Telenors affärsansvariga. Du tar vara på affärsmöjligheter, har ett starkt inflytande på tillväxt och lönsamhet och har ett genomgående resultatfokus. Du tillhör avdelningen Kundservice Mobil, ett team på 10 personer som har Stockholm, Göteborg och Karlskrona som arbetsorter och vi samarbetar dessutom med en extern leverantör som operativt driver vår kundservice. Vi tror att du är en förtroendeskapande lagspelare som kan identifiera lojalitetsskapande aktiviteter ute hos vår kundservice och driva aktiviteter som ger verklig effekt. Du har en bra balans mellan att agera på snabba puckar för att få direkta förändringar och att hela tiden arbeta mot långsiktiga förändringar och mål. Du ansvara också för att identifiera läckage av intäkter och skapa förslag på lösningar till detta. Dessutom är du delaktig i vår rekryteringsprocess för kundservicemedarbetare på ett övergripande plan och ser över hur den processen kan förbättras, effektiviseras och skapa rätt förutsättningar för oss att finna rätt medarbetare.

Passar du ihop med oss? För att vara aktuell för rollen behöver du ha:

Företagsekonomisk utbildning från universitet eller högskola Erfarenhet av affärsutveckling Tidigare säljansvar
Det är också bra om du:

Likvärdig utbildning från fristående skola med inriktning ekonomi (tex. IHM) Erfarenhet av abonnemangsförsäljning (Telecom, TV, El, Media) är meriterande
Som person är du självgående och driven liksom bra på att arbeta i grupp och projektform. Du har gott om idéer och är inte rädd för att föra din talan och våga stå för din sak, utmana traditionella arbetssätt och ständigt söka sätt att bli bättre. Du främjar nytänkande i ditt sätta att tänka utanför ramarna.

Vill du skapa framtiden med oss? Välkommen med din ansökan! Vi arbetar med löpande urval denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 16 december 2016.

Placeringsort: Stockholm

Anställningsform: Vikariat 12 månader

Har du frågor? Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Sebastian Pehrson, rekryterande ledare på telefon: 0733-780116 eller sebastian.pehrson@telenor.se Vill du veta mer om rekryteringsprocessen, kontakta rekryteringsteamet på work@telenor.se .

Varaktighet, arbetstid
Heltid Vikariat

Publiceringsdatum
2016-11-28

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Se kontaktuppgifter i annons

Företag
Telenor Sverige AB Channels

Adress
Telenor Sverige AB Channels
Katarinavägen 15
11688 Stockholm

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3185137

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telenor Sverige AB Channels

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telenor Sverige AB Channels: