Business Coordinator

eWork Scandinavia / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos eWork Scandinavia i Malmö

Publiceringsdatum
2013-03-06

Beskrivning av verksamheten
eWork är en komplett konsultleverantör. Med tillgång till över 60.000 konsulter erbjuder vi specialister globalt inom IT, telekom, teknik och verksamhetsutveckling. Det innebär att vi alltid kan garantera leverans av rätt kompetens till rätt pris. Genom att samla kunders konsultinköp hos oss sparar denne dessutom tid, kan effektivisera administrationen och kapa kostnaderna. eWork har ramavtal med fler än 130 storföretag och varje år genomför våra konsulter omkring 3000 uppdrag. eWork är noterat på NASDAQ OMX Stockholm. Huvudägare är Investment AB Öresund och Salénia.
• Gillar du att skapa bra relationer och tycker konsultmarknaden är spännande?

Dina arbetsuppgifter
Som Business Coordinator innebär det att du har en roll mitt i hjärtat i eWorks verksamhet och arbetar med att leverera och sälja in rätt konsult till rätt uppdrag. I rollen ingår att arbeta med offerter, förhandlingar, intervjuer och avtal samt ansvara för uppföljning, förlängningar och avstämningar. Den omfattar också administration kring försäljning samt daglig kontakt med såväl kunder som konsulter och konsultbolag.

Utbildning och erfarenhet
Vi söker en ny kollega till vårt team i Malmö och gärna du som:
• Har en affärsmässig och säljinriktad personlighet och trivs med mycket kundkontakt
• Kan prioritera mellan och klara av att hantera många uppgifter samtidigt
• Är en självgående lagspelare som trivs med att vara navet i den befintliga affären
• Triggas av problemlösning och har god människokännedom
• Fördel om du har B-körkort, dock inget krav

Bakgrund
Rätt bakgrund för tjänsten är att ha arbetat med service och relationsbyggande.
Det viktigaste är att du i tidigare roller arbetat med kundrelationer, drivs av att göra affärer och att du har viss kunskap inom IT/teknik. Eftersom många av våra kunder är internationella är det viktigt att du behärskar engelska i tal och skrift. Du ska även behärska Officepaket
Det är starkt meriterande om du har någon form av erfarenhet från telekom (helst teknisk) och/alternativt erfarenhet från inköpsidan.

Som person är du
en självgående teamspelare med en stark egen motor som klarar av att sätta din egen agenda. Till sättet är du prestigelös, positiv och noggrann. Du har lätt för att arbeta strukturerat i en omväxlande miljö med mycket driv och är bra på att skapa goda relationer och knyta nya kontakter.

Vi är rätt för dig:
• Om du vill arbeta i ett tillväxtbolag med starka värderingar tillsammans med engagerade och affärsorienterade medarbetare
• Om du är ambitiös, kreativ, och professionell
• Om du är uppmärksam och älskar att ge service!

Vi erbjuder
Vi investerar i våra medarbetare, eftersom vi är övertygade om att det lönar sig i längden och det kommer vara avgörande för att vi ska nå våra framtida mål. Vi är stolta över vår framgång och söker dig som vill arbeta med oss och bidra till nästa steg i vår resa. Vi har generösa personalförmåner och arbetsplatsen är moderna lokaler belägna i Malmö city"

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Provanställning 6 månader först.

Tillträde
Så snart som möjligt

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-04-05
Ansökningar värderas löpande. Arbetsgivaren tar endast emot ansökningar per e-post.
Ansökan kan skickas till e-postadress: fredrik.wesslen@ework.se

Kontakt
Fredrik Wesslén 0769-452780 fredrik.wesslen@ework.se

Företag
eWork Scandinavia

Adress
eWork Scandinavia
Anna Lindhs plats 4
21119 MALMÖ

Kontorsadress
Anna Lindhs plats 4

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 040-102780
Faxnummer: 040-102799

Jobbnummer
1486382

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från eWork Scandinavia

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos eWork Scandinavia: