Business controller till Liljeholmen

Arena Personal Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-02-05

Om tjänsten
Till vår kund söker vi nu en självgående business controller.

Vår kund är ett trivsamt företag som har kontor vid Liljeholmen. Detta är ett uthyrningsuppdrag på heltid som kommer starta omgående och pågå till och med augusti, med möjlighet till förlängning eller rekrytering för rätt person.

Du kommer tillsammans med verksamhetschefer och övriga stödfunktioner verka för att kontinuerligt utveckla processer, rutiner och verktyg för att optimera och utveckla verksamheten. I uppdraget kommer exempelvis följande arbetsuppgifter att ingå:

• Affärsmässighet och proaktivt arbete - att på ett aktivt sätt säkerställa tillväxt och lönsamhet inom de olika verksamhetsområdena.
• Stöd och bollplank - genom att aktivt följa upp, ifrågasätta och stötta verksamheternas avseende ekonomiska frågor vara verksamhetschefers samt övriga beslutsfattares stöd och bollplank.
• Förbättra processer - ansvara för och utveckla processer för budget, prognoser, ekonomistyrning, rapportering mm för verksamhetsområdet.

Profil
Vi söker dig som har:

• Minst fem års controllererfarenhet - företrädesvis från rollen som business controller
• Erfarenhet från utveckling- och förändringsarbete
• Goda kunskaper i Excel
• Flytande i svenska/engelska - i både tal och skrift
• Akademisk examen, civilekonom eller motsvarande

Övriga önskvärda kvalifikationer:

• Initiativrik och driven - sporrad av förändringsarbete
• God analytisk förmåga, beträffande både detaljer och helhet
• Kommunikativ och pedagogisk förmåga
• Prestigelös och bra på att samarbeta
• Ambitiös och engagerad

Låter jobbet intressant för dig? Vi tipsar dig att söka så snart som möjligt då tjänsten ska tillsättas omgående.

Vi erbjuder

Arena Personal matchar de bästa kandidaterna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Du får viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten

Arena Personal har drygt 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 konsulter verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs och Impact ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra konsulter lika bra som våra kunder.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-28
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3005
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Isabelle Lilja

Företag
Arena Personal Sverige AB

Adress
Arena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2656448

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: