Business Administrator

BSH Home Appliances AB / Administratörsjobb / Solna
2011-03-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Business Administrator" (publicerad 2013-03-14) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BSH Home Appliances AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Södertälje, Nykvarn eller i hela Sverige

Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater!
BSH Home Appliances AB ingår i Bosch and Siemens Home Appliances Group. Våra produkter gör livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på över 8 miljarder euro. Med intelligent teknik, utmärkt design och produkter som är enkla att använda inspirerar vi kunder över hela världen. Ta ett steg vidare i din karriär ? tänk framåt med oss.
Vi söker nu en Business Administrator till vår nordiska serviceorganisation i Solna.
Business Administrator
Vi erbjuder
Vi söker dig som vill arbeta med att effektivisera vår nordiska serviceverksamhet som sysselsätter ca 200 personer i de nordiska länderna. Serviceverksamheten är uppdelad i följande affärsområden: reparation av vitvaror samt reservdelsförsäljning och hantering av B-varuprodukter.
Ansvarsområden och arbetsuppgifter består bland annat av:
• Löpande ta fram och analysera statistik som ska stödja verksamheten och verksamhetens strategiska beslut.
• Administrera bilar, bensinkort samt arbetskläder för vår serviceverksamhet.
• Uppdatera information i våra system (ex adresser, priser mm)
• Utveckla processer och utföra förbättringsåtgärder
• Koordinera kundundersökningar och genomföra marknadsanalyser.
• Nordisk ansvarig för serviceverksamhetens olika datasystem
• Projektarbete med andra avdelningar
• Kontaktperson för de nordiska länderna gentemot huvudkontoret i Tyskland.
• Resor inom Norden (Sverige, Danmark, Norge och Finland) ingår i jobbet.
• Vi erbjuder dig en spännande och utmanande anställning i en framgångsrik internationell koncern i tillväxt.
Du erbjuder
Du är som lägst gymnasieutbildad och har några års erfarenhet (minst 2-3 år) av liknande arbete, gärna från en serviceorganisation. Dina kunskaper i Excel är mycket goda och har du erfarenhet av SAP eller Access är det en fördel. Därutöver har du goda kunskaper i engelska och har du kunskaper i tyska är det också en fördel. Du är analytisk, processorienterad, strukturerad och har lätt för att samarbeta.

Publiceringsdatum
2011-03-17

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan till jobb@bshg.com . Vi vill gärna ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast den snart som möjligt, dock senast den 3 april 2011. Har du frågor är du välkommen att kontakta: Anna Gruvnäs (HR) 08-734 69 09 eller Andreas Döge (teamchef) 08- 734 13 93.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-04-03
Ange följande referens när du ansöker: Business Administrator
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@bshg.com

Företag
BSH Home Appliances AB

Adress
BSH Home Appliances AB
Box 503
16929 SOLNA

Kontorsadress
Landsvägen 32

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-734 12 00
Faxnummer: 08-7341229
E-postadress: jobb@bshg.com

Jobbnummer
878446

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

                   

Prenumerera på jobb från BSH Home Appliances AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BSH Home Appliances AB: