Bubbleroom söker en Customer Service agent
New Bubbleroom Sweden AB / Kundservicejobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos New Bubbleroom Sweden AB i Borås,
Göteborg eller i
hela Sverige Bubbleroom är ett av Nordens snabbast växande e-handelsbolag inom mode med en tydlig vision om att bli marknadsledande som livsstilsdestination för lyxigt, glammigt och feminint mode. Bubbleroom har sin primära kundbas i Norden med distribution till delar av Europa via Zalando. Bubbleroom grundades 2005 som en webbshop för exklusiva varumärken och har sedan dess utvecklats till att vara en etablerad marknadsaktör inom festmode och vardagliga kläder.
Idag är vi ca 90 personer som arbetar på huvudkontoret i Borås (Viared), och vi söker nu efter fler medarbetare som drivs av viljan att göra goda affärer samt har ett genuint intresse för mode och e-handel.
Vi är stolta över att vara ett värderingsstyrt bolag som i vår vardag arbetar efter våra värdeord Mod, Driv och Tillsammans. Välkommen till ett företag där medarbetaren är verksamheten och där alla våra framgångar är en konsekvens av våra medarbetares driv & engagemang!
Bubbleroom är noterad på Nasdaq First North Growth Market.
Publiceringsdatum2024-02-20BeskrivningDrivs du av att skapa en fantastisk kundupplevelse och att vara hjälpsam? Tycker du om att föra kundens röst framåt samt är redo för att vara med på vår resa med att starta upp en inhouse kundservice på Bubbleroom? Då kan du inte missa möjligheten att ansluta till vårt grymma team i Borås!
Dina arbetsuppgifterSom Customer Service agent hos oss kommer dina huvudsakliga uppgifter vara att besvara kundfrågor via mejl, sociala medier och chat från våra kunder.
Du kommer att arbeta proaktivt med Bubblerooms kundnöjdhet och därmed vara en viktig del av att skapa nöjda kunder som fortsätter handla hos oss på Bubbleroom.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
- Besvara kundfrågor via mejl, Sociala medier & chat
- Administrativt arbete vid behov
- Identifiera utvecklingsområden och lyfta dessa inom Bubbleroom
KvalifikationerDu blir en del i vårt Customer Service-team som kommer bestå av tre personer som ingår i Operations teamet.
Hos oss på Bubbleroom är det viktigt att vi jobbar i ett team och inspireras av varandras så du är en teamplayer som gillar att arbeta i grupp där du vet att din kompetens är värdefull.
Du gillar att ta mycket ansvar och är inte rädd för att sticka ut hakan och komma med nya idéer och inspel.
Vi tror att du är passionerad för ditt jobb och service och gillar att skapa en fantastisk kundupplevelse samt att du brinner för att driva kundens röst framåt.
Du förväntas med stort driv självständigt eller i grupp driva frågor till en lösning.
Du brinner för kundnöjdhet och proaktiv service.
Du har sedan tidigare erfarenhet av serviceyrket, samt goda kunskaper inom teknik. Det är en stor fördel om du har arbetat med Zendesk tidigare.
Flytande svenska och engelska är ett krav, har du ytterligare språkkunskaper är det en stor fördel.
AnställningsvillkorTjänsten är placerad på vårt nybyggda huvudkontor i Viared, Borås. Det är en heltidsanställning på 100%. Tjänsten inleds med en provanställning på 6 månader och du kommer rapportera till vår Customer Experience Manager Anna Bäck.
Vid eventuella frågor, kontakta Anna Bäck via mejl:
anna.back@bubbleroom.com Vi intervjuar löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista annonseringsdatum så vi rekommenderar dig att söka tjänsten så snart som möjligt. Sista ansökningsdatum: 2024-03-31.
Tillträde 2024-04-22.
Ersättning Fast
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2024/4".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare New Bubbleroom Sweden AB (org.nr 556699-9214)
Arbetsplats Bubbleroom
Jobbnummer 8482164
Observera att sista ansökningsdag har passerat.