Brummer & Partners söker kontorschef som är positiv och servicem

Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

Brummer & Partners affärsidé är att erbjuda aktivt förvaltade investeringsprodukter och vi rankas idag som en av de ledande förvaltarna av hedgefonder i Europa. Bland våra andelsägare finns såväl institutioner som privata investerare och arbetsgivare. Vår affärsidé är att erbjuda ett väldiversifierat utbud av aktivt förvaltade fonder genom att samla skickliga förvaltare med olika förvaltningsstrategier i en och samma företagsgrupp. Brummer & Partners har för närvarande cirka 400 anställda i sex länder och förvaltar cirka 121 miljarder kronor. Läs mer på www.brummer.se
Brummer och Partners söker nu en service minded och engagerad kontorschef på ett års vikariat.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Som kontorschef på Brummer och Partners är du den som har det övergripande ansvaret för receptionen och medarbetarna som tillhör det teamet.

I rollen har du liknande uppgifter som de övriga i ditt team, alltså att bemanna receptionen, besvara inkommande samtal i företagets telefonväxel och hänvisa dessa rätt, se till att det är snyggt i alla konferensutrymmen, ta emot besök samt ordna mötesluncher. Du sitter med detta arbete 3-4 dagar i veckan. Resterande tid lägger du på administration kring receptionen, det vill säga schemaläggning, utvecklingssamtal, rapportering till övrig organisation samt vård av ditt team. Du uppmanar till ett fortsatt bra arbete och stöttar dem i funderingar och frågor. Det är i dagsläget ett team om tre receptionister.

Din profil / Your profile

Eftersom du kommer att vara en viktig länk i en viktig funktion såväl internt som externt är det viktigt att du är service minded och representativ. Du är mån om att stötta ditt team genom att vara lyhörd samt en förebild gällande god service.

Samarbete är mycket viktigt och att du använder hela ditt teams kompetenser.
Du kommer att arbeta i en organisation med många internationella kontakter och det är därför viktigt att du behärskar engelska väl i tal och skrift. Arbetet ställer höga krav på integritet, flexibilitet, ansvarstagande och noggrannhet samt goda kunskaper i Office-programmen.

Erfarenhet av liknande roll är ett krav, gärna från liknande bransch.

Övrigt / Other

Detta är ett vikariat på ett år med start i december. Om du önskar ett spännande arbete med fokus på service och teambuilding tveka inte att ansöka!

Det är viktigt att du motiverar varför just du skulle passa för denna tjänst. Vid frågor kontakta Olivia Bergström på Olivia.bergstrom@inhouse.se

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Publiceringsdatum
2014-10-08

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-20
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 958
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Olivia Bergström olivia.bergstrom@inhouse.se
Caroline Hamrin caroline.hamrin@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 30, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2023359

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: