Brinner du för upphandling, inköp & projektledning?
Ab Helsingborgshem / Inköpar- och marknadsjobb / Helsingborg
2015-09-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Brinner du för upphandling, inköp & projektledning?" (publicerad 2015-10-07) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ab Helsingborgshem i Helsingborg Helsingborgshem är ett modernt bostadsföretag med 12 000 hyreslägenheter i 30 bostadsområden. Vi ägs av Helsingborgs Stad och var femte Helsingborgare har sitt hem hos oss. Vår vision är att göra Helsingborg till en attraktiv stad att leva och bo i för en mångfald av människor. Tillsammans med helsingborgarna vill vi skapa de bästa förutsättningarna för att stadens alla stadsdelar ska ha en positiv identitet som både boende och besökare kan vara stolta över. Vi är 200 medarbetare som brinner för hela stadens välmående och som genom ett öppet och aktivt förhållningssätt vill möta våra kunders drömmar om livet hemma. Läs mer om oss på
www.helsingborgshem.se eller gilla oss på Facebook
I rollen som upphandlare på Helsingborgshem ansvarar du för att projektleda och operativt genomföra löpande upphandlingsprocesser. Förutom att agera sakkunnigt stöd inom upphandling och LOU kommer ett stort fokus läggas vid det operativa genomförandet. Du säkerställer att processen görs på ett strukturerat sätt som möjliggör mätbarhet och kontinuerlig strategisk utveckling och förbättring. Det dagliga arbetet består i allt från planering, projektledning och dokumentation till kravställning, konkurrensutsättning och förhandling samt leverantörsuppföljning och utveckling av avtal och avtalsområden.
Publiceringsdatum2015-09-14KvalifikationerErfarenhetsmässigt ser vi gärna att du har 2-5 års relevant erfarenhet från inköp och upphandling inom ramen för LOU. Vidare är du van vid att arbeta i projektform och trivs att tillsammans med kollegor och interna beställare operativt leda och genomföra upphandlings-, kravställnings- och leverantörsutvecklingsprocesser med tillhörande dokumentations- och uppföljningsarbete
Dina egenskaperVi söker dig som är driven, strukturerad och brinner för operativt inköps- och upphandlingsarbete. Som person är du saklig, kommunikativ och gillar att ta ansvar. Vidare är du en förtroendeingivande relationsbyggare som trivs i förändring, har god förhandlingsförmåga och stor arbetskapacitet
Utbildningsnivå:
• KY/YH-utbildning
• Universitet/Högskola
Språk:
• Engelska
• Svenska
Vi erbjuder:
Vill du bli en del av ett företag med hög vilja att utvecklas och många intressanta utmaningar? Helsingborgshem är ett välmående bostadsbolag med en prestigelös, stolt, engagerad och uppdragsfokuserad företagskultur - fokuserat på att utveckla Helsingborg till en attraktiv stad att leva och bo i för en mångfald av människor.
Heltidstjänst.
Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Anna Nordström Folkesson på 042-20 81 75.
Skicka din ansökan via länken senast den 4/10. Manuella ansökningar behandlas ej
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-04
Ange följande referens när du ansöker: 2785455333
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAB Helsingborgshem
AdressAB Helsingborgshem
Box 3055
25003 Helsingborg
KontorsadressDrottninggatan 136 B, 25433 Helsingborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2428470
Observera att sista ansökningsdag har passerat.