Brinner du för service och har en flexibel vardag?
AB Bemanningskontoret RT i Sverige / Receptionistjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AB Bemanningskontoret RT i Sverige i Malmö,
Trelleborg,
Landskrona,
Eslöv,
Sjöbo eller i
hela Sverige Brinner du för service och har en flexibel vardag?
Nu söker vi dig som vill arbeta extra som receptionist hos våra företagskunder i Malmö med omnejd.
Arbetstider är förlagda mån-fre kontorstider.
Vi uppskattar att du kan arbeta mer under sommaren och även mot höst/vinter.
Tjänsten som receptionist är ett roligt extrajobb som ger dig meriterande erfarenheter, värdefull kunskap och nya kontakter.
Vi värdesätter flexibilitet då vi har hög servicegrad mot våra kunder.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kan vara att ta emot besökare, passerkort, boka taxi, administration och posthantering samt liknande kontorsgöra.
Vi önskar också att du ser detta som ett långsiktigt arbete.
Vi söker dig som stämmer in på följande:
Du är serviceminded och har en härlig positiv personlighet och du trivs när du känner dig behövd. För det är viktigt för oss!
Som person är du lättlärd, gillar service och är en glädjespridare och har ett öga för det lilla extra.
Publiceringsdatum2023-04-06Kvalifikationer• Gymnasieutbildning
• Svenska och engelska i tal och skrift
• Tidigare erfarenhet av service och kundbemötande
• Flexibel då arbetstider emellanåt kan variera och du kan bli inringd med kort varsel.
• Meriterande om du har tidigare erfarenhet från service
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare AB Bemanningskontoret Rt i Sverige (org.nr 556979-2368),
http://bemanningskontoret.se Arbetsplats Bemanningskontoret
Kontakt Rekryteringsteamet
info@bemanningskontoret.se 0705242557 Jobbnummer 7633677
Observera att sista ansökningsdag har passerat.