Bred roll inom IT-support med mycket ansvar!
Dfind IT AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dfind IT AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Supporttekniker
Tycker du om att kombinera service och IT? Vill du ha en varierad vardag och arbeta med avancerad IT-support?
Nu söker vi flera supporttekniker till Nordic Choice Hotels Support-team!
Hos Nordic Choice Hotels får du möjlighet att ingå i ett dynamiskt support-team där man får ta mycket ansvar och prova på olika roller, vilket innebär en tekniskt utmanande och varierad arbetsmiljö.
Om rollen
Service & Support ansvarar för alla inkommande supportfrågor för alla anställda på Nordic Choice Hotels. De är involverade i alla faser vid införande, utveckling och förvaltning av NCH's IT system. Du kommer att få vara med och supportera på ett 100-tal olika system samt hantera IT-frågor, allt från enklare ärenden till djupare felsökning på avancerad nivå.
Teamet arbetar LEAN och ITIL baserat. Alla tekniker i teamet roterar kring olika roller, vilket medför en väldigt dynamisk och utvecklande miljö där man ständigt lär sig något nytt och får prova på olika ansvarområden och arbetsuppgifter. Rollen är därmed bred och tekniskt utmanade och arbetsuppgifter kan variera mellan att ta emot ärenden via telefon eller mail, sitta i back office och lösa ärenden som kräver mer tid eller att agera Incident Manager där man driver de högprioriterade ärendena som kräver snabba lösningar.
När de öppnar upp nya hotell får du även ibland vara med ute på plats, för att se hur IT-miljön sätts upp.
Publiceringsdatum2018-03-06ProfilVi söker dig som har god teknisk kompetens och som har erfarenhet av en teknisk IT-support i minst 2 år. Du är van vid att hantera olika typer av ärenden, både via telefon och mail och är van vid att ta ansvar i olika IT-projekt. Du tycker om att ha varierande arbetsuppgifter, att få mycket ansvar och att driva förbättringar och att påverka. Vi vill att du verkligen brinner för att ge support och service och ser långsiktigt på rollen som Supporttekniker.
Vi ser gärna att du har en bakgrund inom hotellverksamhet, gärna inom NCH.
Vi vill att du har tekniska kunskaper samt erfarenhet av:
Citrix, Google Suite, AD, Windows 7-10, ärendehanteringssystem.
Meriterande:
Lean och ITIL certifiering.
För den här tjänsten krävs det att du talar och skriver flytande engelska och svenska.
Arbetstider:
Mån-fredag
7.00-15.00
9.00-17.00
11.00-19.00.
Passen fördelas jämnt inom teamet.
Ort: Stockholm
Uppdragsgivare: Dfind IT
Start: Start kommer att ske under mars samt april.
Vi kommer att intervjua kandidater löpande, så ansök direkt! Har du frågor om uppdraget kan du kontakta
peter.letowski@dfind.se [ mailto:
tilda.stenmark@dfind.se ] eller
tiffany.nasvall@dfind.se [ mailto:
tiffany.nasvall@dfind.se ]
Dfind IT är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på IT. Vi jobbar för att andra ska lyckas. Vår målsättning är att våra kandidater hittar det perfekta uppdraget och att våra kunder hittar just den kompetens de behöver. Alla som arbetar hos oss är specialister på IT-kompetens. Vi anställer enbart engagerade människor med rätt attityd som stöder våra värderingar.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-04
Ange följande referens när du ansöker: 201129765
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPeter Letowski
FöretagDfind IT AB
AdressDfind IT AB
Regeringsgatan 65
10724 STOCKHOLM
KontorsadressRegeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM
Jobbnummer 4002103
Observera att sista ansökningsdag har passerat.