Bravida söker Servicekoordinator/administratör i Hässleholm/Kris

Bravida Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravida Sverige AB i Kristianstad, Hässleholm, Hörby, Höör, Karlshamn eller i hela Sverige

Vill du alltid bli lite, lite bättre? Får du energi av omväxling och snabbt tempo i en vänlig miljö? Hos oss får du frihet under ansvar att överträffa kundernas förväntningar genom din kunskap, ditt driv och ditt intresse. Nu söker vi en serviceinriktad Servicekoordinator/Administratör till Hässleholm/Kristianstad.

Om jobbet

Rollen som administratör på Bravida innebär att du stöttar avdelningen med administrativt arbete. Ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av:

• Att bemöta kunder via telefon och vår reception på ett serviceinriktat sätt
• Att registrera tidsedlar, löner, leverantörsfakturor och nya kunder
• Att bevaka kundfakturor
• Att ha daglig kontakt med medarbetare, chefer och kunder



Som Servicekoordinator/Administratör på Bravida Hässleholm/Kristianstad söker vi dig som är noggrann, serviceinriktad, flexibel, har förmåga att ta egna initiativ och trivs att ha många bollar i luften.

Arbetet som servicekoordinator omfattar i stora drag orderhantering via telefon och mail, personaladministration samt diverse kontorsservice. Dina arbetsdagar kommer att innehålla kundkontakter, registrera arbetsorder, posthantering, personaladministration av tekniker. Du är ett stöd till organisationen i orderhanteringssystemet Handyman.

Du arbetar även som stöd till avdelningschefen med personaladministrativa uppgifter så som personaldokumentation, utbildningsinventering, verktygsadministration m.m. som servicekoordinator hos oss kommer du ha mycket kontakt med våra medarbetare samt interna samt externa kunder.


Bravida i Hässleholm/Kristianstad har avdelningar inom VS och El. Våra kunder är bland annat t ex byggföretag, försäkringsbolag, fastighetsägare, fastighetsförvaltningsbolag och kommuner.



Vem är du?

Vi söker dig som har en relevant utbildning eller erfarenhet av administrativa roller. Du är serviceinriktad och kommer att vara ansvarig för att utföra varje uppdrag enligt våra högra krav på kvalitet och noggrannhet. Du bör dessutom ha god datorvana.

För att trivas och lyckas på Bravida behöver du:

• Vara en serviceinriktad lagspelare. På Bravida jobbar vi gärna i team. Stämningen är öppen och vänlig och vi hjälps åt i jobbet.
• Kunna leda dig själv. Det är medarbetarnas kunskap och drivkraft som gör Bravida till ett vinnande lag. Varje spelare är viktig!
• Alltid sträva mot förändring till det bättre. Varje dag jobbar vi tillsammans för att bli ännu bättre på det vi gör. Vår högsta prioritet är att göra kunden nöjd.
• Jobba med stil. På Bravida gör vi jobbet ordentligt. Då är det viktigt att komma i tid, att vara ärlig och lojal, och att hålla det vi lovar.



Bravida eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning.



Vad erbjuder vi dig?

Bravida är en stor arbetsgivare - faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare!

Vi skapar stora resultat, tillsammans. Vi kan ta oss an spännande och tekniskt krävande uppdrag som få andra företag klarar.

Här är du en i gänget. På Bravida jobbar vi som ett team. Det innebär också att vi vill ta hand om dig som medarbetare. Som anställd på Bravida får du ett antal förmåner, som friskvårdsbidrag, hälsoundersökning, förmånliga försäkringar, subventionerad lunch och möjlighet att hyra fjällstuga.

När du växer, växer vi. Din utveckling är viktig för oss. Vi tror att den viktigaste skolan är det dagliga arbetet. Dessutom finns Bravidaskolan, med många interna utbildningar som kan öppna upp nya vägar. När våra medarbetare växer, kan också företaget utvecklas.

Intresserad?

Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum som är den 27 maj. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan.

Vill du veta hur våra medarbetares vardag ser ut? Följ oss på Facebook och LinkedIn.

Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess.





Bravida är en ledande totalleverantör av installations- och servicetjänster i Norden, med fler än 10 000 medarbetare. Bravida levererar såväl specialisttjänster som helhetslösningar inom el, vs, ventilation, säkerhet, kyla, sprinkler, teknisk fastighetsdrift och kraft. Bravida finns representerade på drygt 150 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. www.bravida.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2018-05-03

Ersättning
Lön och förmåner enligt kollerktivavtalet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Håkan Stenholm, Avdelningschef 044 - 20 76 20

Företag
Bravida Sverige AB

Adress
Bravida Sverige AB
Uddevägen 3
29154 Kristianstad

Kontorsadress
Uddevägen 3

Jobbnummer
4120666

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravida Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravida Sverige AB: