Bravida söker admininstratör på deltid

Bravida Sverige AB / Administratörsjobb / Strängnäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Strängnäs, Knivsta, Enköping, Eskilstuna, Nykvarn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravida Sverige AB i Strängnäs, Enköping, Eskilstuna, Håbo, Västerås eller i hela Sverige

Jag har friheten att arbeta självständigt. Det är också ett varierande arbete som innefattar olika arbetsuppgifter, och framförallt så trivs jag med mina kollegor."

Så här beskriver en av våra medarbetare sitt arbete. Stämmer detta överens med hur du vill att din arbetsdag och arbetsgivare ska vara, då är denna tjänst något för dig. 

Publiceringsdatum
2013-08-28

Arbetsuppgifter
Arbetet som administratör omfattar i stora drag ekonomi- och löneadministration. Dina arbetsdagar kommer att innehålla fakturering, hantering av leverantörsfakturor, registrera arbetsorder och löneadministration. Du är ett stöd i ekonomifrågor och kommer att arbeta med ekonomiuppföljning och du ansvarar för bevakning av att kundfakturor betalas i tid. Likaså kommer du att arbeta med andra administrativa arbetsuppgifter t.ex. att beställa kontorsmaterial m.m. Som administratör hos oss kommer du ha stor variation i din vardag och ha mycket kontakt med våra medarbetare som arbetar inom el och vs.

Till vår verksamhet i Strängnäs söker vi administratör som har känsla för service. Tjänsten vi erbjuder är en deltidstjänst på 50 % vilket innebär att du arbetar fyra dagar per vecka.

Vi erbjuder dig
På vårt kontor har vi gott samarbete och sammanhållning. Du kommer arbeta nära våra projektledare och montörer. Vi erbjuder dig trygga anställningsvillkor, förmånliga försäkringar och friskvårdsbidrag.

Vem är du?
Vi söker dig som har ekonomisk utbildning och arbetslivserfarenhet av ekonomi- och löneadministration. Vi ser det som mycket meriterande om du har erfarenhet av ekonomisystemet Agresso, erfarenhet av projektekonomi och har tidigare erfarenhet från branschen. Att du har god datavana är ett krav. 

Som person är du noggrann, serviceinriktad, flexibel och har förmåga att ta egna initiativ. Vi söker en person som är situationsanpassad och nyfiken på nya utmaningar och har intresse av att ge stöd till verksamhetens olika delar.

För mer information ta kontakt med Per Karlsson, avdelningschef el, 016-16 73 43 eller Magnus Löfberg, filialchef el, 0152 33 37 44.

Varmt välkommen med din ansökan senast 15 september. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan. Vill du läsa mer om hur det är att jobba hos oss klicka här eller läs mer om oss och följ oss på Facebook genom att klicka här.

Bravida är Skandinaviens främsta totalleverantör av tekniska installations- och servicetjänster med cirka 8 000 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark. Bravida levererar såväl specialisttjänster som helhetslösningar inom tre övergripande teknikområden: el, vs och ventilation. De tre teknikområdena inkluderar även tjänster inom modern fastighetsdrift, system för brand- och säkerhetsteknik, sprinkler, kyla, projektledningstjänster för bygg och fastighetsbranschen samt service. Bravida har kontor på 150 orter i Sverige, Norge och Danmark.

Arbetstider och omfattning
Dag , Deltid , Tidsbegränsad anställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Per Karlsson, Avdelningschef 016-167343
Magnus Löfberg, Filialchef 0152-333744

Företag
Bravida Sverige AB

Adress
Bravida Sverige AB

Jobbnummer
1637926

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravida Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravida Sverige AB: