Bravida inköp söker en operativt ansvarig för inköpssystemet

Experis Finance / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Bravida är Skandinaviens främsta totalleverantör av tekniska installations- och servicetjänster för byggnader och anläggningar. Bravida erbjuder specialistkompetens och helhetslösningar inom el, vs och ventilation. Inom dessa tre teknikområden verkar Bravida över hela installationsprocessen - från rådgivning och projektering till installation och service.

Med cirka 8 000 medarbetare och en omsättning på drygt 10 000 MSEK har Bravida en stark position på den skandinaviska installationsmarknaden. Med lokal närvaro på cirka 150 orter i Sverige, Norge och Danmark arbetar Bravida alltid nära kunden. Tack vare sin storlek har Bravida också den kapacitet som krävs för att utföra större och mer komplexa projekt utan att vara geografiskt begränsade.

Läs mer på: www.bravida.se

Varje år läggs över 700 000 ordrar i Bravidas inköpssystem till mer än 15 000 projekt. Nu ska vår ansvarige gå i pension. Vill du bli spindeln i nätet hos oss?

Publiceringsdatum
2012-02-16

Dina arbetsuppgifter
Som ansvarig för Bravida inköpssystem Bravis driver du utveckling av rutiner och håller intern utbildning. Detta innebär att du agerar support mot användare, deltar i driftsmöten och har en viktig roll i samarbetet med leverantörer. Du ansvarar för en stor del av administrationen inom systemet och är en aktiv del av olika utvecklingsprojekt. En del av arbetstiden är i Stockholm och det förekommer resor inom Norden. Tjänsten tillhör koncernens inköpsstab, en avdelning med 12 personer.

Vem är du?
Du har en utbildning inom teknik/ekonomi eller bygg och en passande arbetslivserfarenhet, t ex som projektledare eller samordningsansvar inom installation eller bygg. Om du har en grundläggande förståelse för systemförvaltning och dess struktur, ses detta som en merit. Dina kunskaper i engelska är goda och du kan förstå såväl norska som danska. Som person är du självgående, engagerad, noggrann och har ett starkt eget driv. Eftersom en stor del av tjänsten innebär kontakter både internt och externt är det viktigt att du är kommunikativ och har ett intresse för kontakt med människor.

Andan på Bravida präglas av starkt engagemang och gemenskap, så det är viktigt att du är en prestigelös och social person.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Då urvalet kommer att ske löpande är det viktigt att du skickar din ansökan så snart som möjligt. För mer information är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Fredrik Sjöberg via telefon:08-736 29 59.

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-03-28
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Fredrik Sjöberg, 08-736 29 59

Företag
Experis Finance

Adress
Experis Finance
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1160994

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance: