Branch Manager Assistant till Academic Work Stockholm
Academic Work Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du ambitiös, prestigelös och service-minded ut i fingerspetsarna? Då är du kanske vår nya Branch Manager Assistant. Som Branch Manager Assistant agerar du som stöd till kontorschefen i det dagliga arbetet och även efter behov med ledningsgruppen på vårt kontor Stockholm Syd. Du arbetar i en föränderlig miljö där din huvudsakliga uppgift är att underlätta för kontorschefen med att bland annat planera, leda, genomföra och följa upp olika projekt och aktiviteter. Välkommen in med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
"Jag sökte rollen som Branch Manager Assistant då jag lockades av kombinationen av att arbeta i en bred roll i ett stort företag och i nära samarbete med min chef. Som Branch Manager Assistant är den ena dagen aldrig den andra lik och arbetsuppgifterna sträcker sig från planerade möten till ad hoc-uppgifter som behöver lösas samma dag. Jag har privilegiet att arbeta tillsammans med, och stötta upp kontorets ledningsgrupp samt övriga kollegor i en bred roll med kommunikation och planering i fokus. Mixen av dagliga uppgifter och samarbeten med olika typer av roller och människor på Academic Work har överträffat mina förväntningar och gör mitt jobb så himla roligt!"
Så här beskriver en av våra Branch Manager Assistants sin roll idag!
ARBETSUPPGIFTER
• Intern support: Svara på löpande frågor och lösa uppkomna problem som inkommer från medarbetare och kontorsledning
• Administration: Arbeta med fakturahantering - så som att attestera fakturor, reseräkningar och dylikt samt hantera inköpsärenden och ekonomiska uppföljningar. Sammanställning av rapporter och uppdaterande av rutiner, riktlinjer och dokument, samt ta mötesanteckningar
• Projektdrivning: Koordinera och boka olika aktiviteter som konferenser, utbildningar, möten och events
VI SÖKER DIG SOM
• Har en akademisk bakgrund eller annan yrkesutbildning inom exempelvis ekonomi, administration eller service
• Har minst ett års erfarenhet från en roll inom koordinering, administration och service
• Har god administrativ vana samt goda kunskaper och tidigare erfarenhet av samtliga Office-program
• Innehar B-körkort
• Behärskar svenska obehindrat i tal och skrift och behärskar engelska väl i tal och skrift, eftersom du kommer att föra dialog, tillgodogöra dig utbildningar etc. på båda språken
Det anses vara meriterande om du arbetar/ tidigare har arbetat internt på Academic Work eftersom du då är införstådd i vår organisation och arbetssätt.
Publiceringsdatum2023-02-03Dina personliga egenskaper• Serviceinriktad
• Strukturerad
• Initiativtagande
• Samarbetsförmåga
• Flexibel
Övrig information
• Start: Omgående
• Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning
• Placering: Stockholm, Torsplan
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Om du har några frågor eller funderingar kring processen går det bra att vända dig till rekryteringsteamet på
work@academicwork.se Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15088781".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 7408369
Observera att sista ansökningsdag har passerat.