Bounce - Contact Center Manager / Team Leader
Apta AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Apta AB i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige BOUNCE - Contact Center Manager / Teamleader (STOCKHOLM)
BOUNCE kommer äntligen till Sverige. Studsmatte & aktivitetskonceptet BOUNCE, skapades i Australien och finns redan etablerat i flera andra länder. I Sverige och Skandinavien drivs BOUNCE av en mycket duktig och välrenommerad VD, samt av en mycket namnkunnig styrelse med grundare från ApoEx, Happy Socks, Mojang / Minecraft mfl. Långa kontrakt om Venues har redan ingåtts. Öppning av det första Venue:t i Stockholm är planerat till augusti 2016.
Bounce har för avsikt att inom några år växa till 12 venues i Skandinavien och ca 1000 anställda. Mer detaljer kring ekonomi och expansionsplaner fås senare i rekryteringsprocessen.
På uppdrag av BOUNCE söker nu APTA en Contact Center Manager / Teamleader
Som Contact Center Manager / team leader / teamleader / junior team leader / kundtjänstchef / kundtjänst
rapporterar du direkt till Sales Manager.
Som Contact Center manager vid Bounce ansvarar du för den dagliga driften av Bounce?s Contact Center, ex vis. med att:
• se till att alla samtal och e-postmeddelanden rörande ex vis bokningar, förfrågningar, feedback mm följs upp / åtgärdas inom överenskomna tidsramar och kvalitetsstandarder följs. (inkommande)
• kontakta potentiella kunder och samarbetspartners i syfte att presentera BOUNCE (utgående)
• i vissa fall även presentera BOUNCE och delta på externa möten
• noggrant registrera och hantera relevant kommunikation och kundinformation mm
• möta nyckeltal / KPI?s, utföra kostnads/intäktsanalys
• säkerställa kontinuerlig utveckling av ditt team
• viss rådgivning
Viktigast av allt: du kommer att se till att BOUNCE's kultur främjas i kontaktcentret och att den överförs vid varje kund-interaktion.
Den vi söker till BOUNCE:
• har en bakgrund med erfarenhet av kund-interaktion och försäljning med hög servicenivå, kanske som team leader vid kontakt center eller motsvarande
• kan identifiera möjligheter att sälja och attrahera nya kunder
• är flexibel och har förmåga att lösa eventuella problem
• kan proaktivt förutse kundernas behov.
• är adaptiv, har lätt att anpassa sig till en miljö av ständig utveckling.
• har energi, är ansvarstagande och känner passion för att rollen som Contact Center manager vid Bounce åller högsta kvalitet
• har kunskap, erfarenhet och intresse av (data-)system
På sikt kommer du bygga upp ett eget team som du kommer att ansvara för, och att motivera och utveckla.
Mer info:
http://www.apta.se/contact-center-manager.htmlIdenna rekrytering samarbetar BOUNCE med APTA.
Ansökningar inkluderande CV och Cover Letter på engelska
Sista ansökningsdag 16-07-14 - så snart som möjligt
Ange referensnummer: B-CCM
Vi tar emot ansökan så snart som möjligt via epost:
contact@apta.seVaraktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2016-06-30ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-15
Ange följande referens när du ansöker: BOUNCE CONTACT CENTER MANAGER
Ansökan kan skickas till e-postadress:
contact@apta.seFöretagAPTA AB
AdressAPTA AB
11442 STOCKHOLM
KontorsadressÖstermalmstorg 1, 4tr
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2932745
Observera att sista ansökningsdag har passerat.