Bounce - Contact Center Manager / Team Leader

Apta AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Apta AB i Stockholm, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

BOUNCE - Contact Center Manager / Teamleader (STOCKHOLM)

BOUNCE kommer äntligen till Sverige. Studsmatte & aktivitetskonceptet BOUNCE, skapades i Australien och finns redan etablerat i flera andra länder. I Sverige och Skandinavien drivs BOUNCE av en mycket duktig och välrenommerad VD, samt av en mycket namnkunnig styrelse med grundare från ApoEx, Happy Socks, Mojang / Minecraft mfl. Långa kontrakt om Venues har redan ingåtts. Öppning av det första Venue:t i Stockholm är planerat till augusti 2016.

Bounce har för avsikt att inom några år växa till 12 venues i Skandinavien och ca 1000 anställda. Mer detaljer kring ekonomi och expansionsplaner fås senare i rekryteringsprocessen.

På uppdrag av BOUNCE söker nu APTA en Contact Center Manager / Teamleader

Som Contact Center Manager / team leader / teamleader / junior team leader / kundtjänstchef / kundtjänst
rapporterar du direkt till Sales Manager.

Som Contact Center manager vid Bounce ansvarar du för den dagliga driften av Bounce?s Contact Center, ex vis. med att:

• se till att alla samtal och e-postmeddelanden rörande ex vis bokningar, förfrågningar, feedback mm följs upp / åtgärdas inom överenskomna tidsramar och kvalitetsstandarder följs. (inkommande)

• kontakta potentiella kunder och samarbetspartners i syfte att presentera BOUNCE (utgående)

• i vissa fall även presentera BOUNCE och delta på externa möten

• noggrant registrera och hantera relevant kommunikation och kundinformation mm

• möta nyckeltal / KPI?s, utföra kostnads/intäktsanalys

• säkerställa kontinuerlig utveckling av ditt team

• viss rådgivning

Viktigast av allt: du kommer att se till att BOUNCE's kultur främjas i kontaktcentret och att den överförs vid varje kund-interaktion.

Den vi söker till BOUNCE:

• har en bakgrund med erfarenhet av kund-interaktion och försäljning med hög servicenivå, kanske som team leader vid kontakt center eller motsvarande
• kan identifiera möjligheter att sälja och attrahera nya kunder
• är flexibel och har förmåga att lösa eventuella problem
• kan proaktivt förutse kundernas behov.
• är adaptiv, har lätt att anpassa sig till en miljö av ständig utveckling.
• har energi, är ansvarstagande och känner passion för att rollen som Contact Center manager vid Bounce åller högsta kvalitet
• har kunskap, erfarenhet och intresse av (data-)system

På sikt kommer du bygga upp ett eget team som du kommer att ansvara för, och att motivera och utveckla.

Mer info:
http://www.apta.se/contact-center-manager.html

Idenna rekrytering samarbetar BOUNCE med APTA.

Ansökningar inkluderande CV och Cover Letter på engelska

Sista ansökningsdag 16-07-14 - så snart som möjligt
Ange referensnummer: B-CCM
Vi tar emot ansökan så snart som möjligt via epost: contact@apta.se

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Publiceringsdatum
2016-06-30

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-15
Ange följande referens när du ansöker: BOUNCE CONTACT CENTER MANAGER
Ansökan kan skickas till e-postadress: contact@apta.se

Företag
APTA AB

Adress
APTA AB
11442 STOCKHOLM

Kontorsadress
Östermalmstorg 1, 4tr
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2932745

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Apta AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Apta AB: