Bostadsuthyrare i Gävle
Heimstaden AB / Receptionistjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Heimstaden AB i Gävle,
Sandviken,
Uppsala,
Upplands Väsby,
Strängnäs eller i
hela Sverige Vi växer i Gävle och söker en Bostadsuthyrare
Till vårt kontor i Gävle söker vi dig som är en serviceinriktad och självgående Bostadsuthyrare. I arbetet ingår många personliga kontakter med våra hyresgäster där du har ansvar för köhantering, upprättande av hyresavtal, hyresjuridik, nyckelhantering, dokumentation, övrig förekommande administration och delansvar för receptionen.
I rollen ingår även besiktningar vid in-och utflytt och du är med och fattar beslut om enklare renoveringsåtgärder. Du arbetar självständigt men också som en del i ett team där vi skapar en verksamhet och kultur som gör att våra hyresgäster upplever oss som en god hyresvärd. Du har en viktig roll i kundupplevelsen då du i många fall är den första personliga kontakten man har med oss.
Din profil
Idealiskt har du något års erfarenhet från att jobba med bostadsuthyrning, men vi tror också att du kan ha några års erfarenhet från att jobba i exempelvis hotell/kontorsreception, gärna i kombination med andra administrativa uppgifter inom ekonomi el. liknande eller från roller som butiksansvarig. Du är van vid att arbeta i MS Office eller liknande miljöer. Som person brinner du för service och kundkontakter.
Du har förmågan att arbeta strukturerat, har gott ordningssinne och är van att samarbeta med andra och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Det är meriterande om du arbetat i systemen Capitex och/eller Vitec och om du utöver att behärska svenska flytande skriftligt och muntligt kan andra språk. Vi ser gärna att du har erfarenhet av kommersiell uthyrning. Körkort med B-behörighet är ett krav. Är du dessutom någon med glimten i ögat och entreprenörsanda så kommer du trivas hos oss!
Heimstaden
Vi ser det som en självklarhet att du vill leva upp till våra kärnvärden Affärsmässighet, Omtanke och Nytänkande. Vi har en alkohol- och drogfri arbetsmiljö och accepterar inte någon form av mobbing eller kränkande särbehandling på grund av kön, etnicitet, ras, tro eller annat.
Ansökan
Personligt brev och CV välkomnas senast 31 oktober 2018. Vi kan komma att göra löpande urval och intervjuer så vi välkomnar din ansökan redan idag.
Varaktighet, arbetstid
8-17 Tillsvidare.
Publiceringsdatum2018-09-19ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPeter Lindmark
peter.lindmark@heimstaden.comFöretagHeimstaden AB
AdressHeimstaden AB
Hagtornsgatan 9
80282 Gävle
KontorsadressHagtornsgatan 9
Jobbnummer 4355775
Observera att sista ansökningsdag har passerat.