Bostadsrättskoordinator till bygg- och fastighetsföretag!

KFX HR-partner Skandinavien AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Borås eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-07-19

Om tjänsten
Som bostadsrättskoordinator hos vår kund har du en aktiv och kundorienterad roll där du sköter administrativa uppgifter för bostadsrättsföreningar. Du arbetar i nära samarbete med kollegor och kunder där du bland annat besvarar frågor från medlemmar som rör bostadsrättsföreningen. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administration, är strukturerad och redo för en ny utmaning!

Tjänsten är en konsultanställning hos KFX HR-partner med start i mitten/slutet av augusti.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer vid uppdrag att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang dessa genomsyrar allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
BRF-koordinators roll går i stora drag ut på att skapa, upprätthålla och utveckla de administrativa rutinerna och processerna kring föreningar. Mer konkret handlar det bland annat om att hantera medlemsansökningar, lägga upp och underhålla medlemsregister samt att skriva, hantera och granska avtal gällande exempelvis insatser, upplåtelser och överlåtelser. Vidare förbereder och kallar du till styrelsemöten i vilka du även deltar. Då handlar det om att skriva och följa upp protokoll. Vid dessa möten kan flera föreningar behandlas under ett och samma möte varför ordning och reda samt en vana att ha många bollar i luften samtidigt är en förutsättning för att lyckas.

Du kommer även vara ett stöd i eftermarknadsarbetet vid försäljningar.

Kvalifikationer
För att passa i rollen tror vi att du har minst 2 års relevant arbetslivserfarenhet från en roll av administrativ karaktär. Erfarenhet eller utbildning inom bygg och/eller fastighet ses som mycket meriterande. Du har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och du har lätt för att arbeta i olika datorsystem. Tidigare erfarenhet av kundhanteringsystem såsom Vitec, Agresso eller Apsis är meriterande men inget krav.

Som person tror vi att du är strukturerad, effektiv och ansvarsfull. Med tanke på att du kommer ha många såväl externa som interna kontakter vill vi att du är kommunikativ i såväl tal som skrift samt har gott om skinn på näsan. Ett prestigelöst förhållningssätt är ännu en nyckel för ömsesidig trivsel.

Övrig information
Låter det intressant? Intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag!
Vid frågor eller funderingar kontakta rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-08-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4446".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Göteborg AB

Jobbnummer
5868755

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: