Bostadskoordinator till spännande företag

PerformIQ Work AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PerformIQ Work AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om PerformIQ

PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ.

Företagspresentation

Vår kund är ett företag som arbetar med att underlätta för personer som förflyttats till Sverige för att arbeta att komma in i samhället. De stöttar sina kunder och anställda under hela processen för att samtliga parter skall få en positiv och trivsam utlandsvistelse. Företagets mål är att bistå med all praktisk hjälp såsom arbetstillstånd, folkbokföring, bostadssökande, introduktion till Svenska samhället.

Tjänstebeskrivning

Performiq söker för kunds räkning en bostadskoordinator för arbete i en administrativ och spännande roll. Tjänsten passar dig som är intresserad av olika kulturer och trivs med dator och telefonen som huvudsakligt arbetsredskap. Som bostadskoordinator bistår du företagets kunder och nyinflyttade med praktiskt hjälp i form av bland annat kontakt med myndigheter, sammanställning av statistik, hyresavtal samt objektsökning. Du kommer vara företagets ambassadör både internt och externt och arbeta i en organisation där teamwork och engagemang prioriteras.

Krav på person

Är du noggrann och har god kännedom om såväl Sverige som kulturella skillnader? Då är detta tjänsten för dig. För att passa tjänsten ser vi att du är självgående, flexibel och lösningsfokuserad. Du gillar stort ansvar, är prestigelös och trivs i en koordinerande roll. Vidare krävs god förmåga att prioritera och arbeta strukturerat. Som person är du ödmjuk, lyhörd och har lätt för att erbjuda god service över telefon och mail. Du har tidigare erfarenhet av något servicerelaterat yrke, gärna i en administrativ roll. Mycket meriterande är tidigare erfarenhet och utbildning inom företagets bransch. Du är en van datoranvändare och behärskar Office-paketet väl. Goda kunskaper i engelska och svenska är ett krav, meriterande är ytterligare språkkunskaper.

Publiceringsdatum
2016-09-26

Övrig information
Arbetsplats: centrala Stockholm
Omfattning: heltid
Arbetstider: 8.30-17

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ, men arbeta ute hos vårt kundföretag.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan idag då intervjuer hålls löpande.
Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-07
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2097
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Erica Owen

Företag
PerformIQ Work AB

Adress
PerformIQ Work AB
Sveavägen 159
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 159, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3067733

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PerformIQ Work AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PerformIQ Work AB: