Bonnier söker Kundservicechef i centrala Norrköping!

Bonnier News Inhouse Sales AB / Chefsjobb / Norrköping
2024-01-10


Visa alla chefsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bonnier News Inhouse Sales AB i Norrköping, Eskilstuna, Örebro, Västerås eller i hela Sverige

Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu söker vi en kundservicechef till vår kundserviceavdelning i Norrköping. Vi söker dig som vet vad som krävs för attutveckla förstklassig service och som dessutom har ett genuint intresse av att leda och utveckla såväl människor som vår verksamhet.
Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Publiceringsdatum
2024-01-10

Om tjänsten
I rollen som Kundservicechef på Bonnier News ligger tonvikten på att operativt driva verksamheten mot målsättningen att bli Sveriges bästa kundservice och att planera och hantera bemanning med kunden i fokus..
Vår kundserviceverksamhet drivs i dag via fyra stycken inhouse-siter samt en på externt uppdrag. Tillsammans har vi kontakt med runt 100 000 kunder varje månad. I ditt uppdrag ingår att ansvara för det team som jobbar med kundservice för i huvudsak titlarna Dagens industri och Privata affärer. Du leder verksamheten mot uppsatta mål och prioriterar löpande driftens fokusarbete och insatser i enlighet med långsiktig roadmap/vision. Som Kundservicechef är du en viktig ledare som driver och coachar ditt team mot gemensamma mål samt vår värdegrund - Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet. Du trivs med att motivera och engagera genom ett närvarande ledarskap.

Kvalifikationer
flerårig erfarenhet av ledarskap, gärna som kundservicechef
god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
duktig på att motivera andra och skapa effektivt samarbete inom och utanför det
egna teamet
kunskap i system för kundserviceverksamhet

Kravprofil för detta jobb
Som ledare är du prestigelös och du besitter stor drivkraft mot att hela tiden förbättras och utvecklas. Du älskar att lösa problem och har stor social kompetens där du med din positivitet och ditt engagemang bidrartill goda relationer inom och utanför ditt verksamhetsområde.
Du är lösningsorienterad och har förmågan att fatta snabba beslut. Vidare har du god datorvana och är trygg i olika system för kundserviceverksamhet. Du har en god förståelse för hur dessa samverkar med varandra för verksamheten och kundens bästa. Du har kunskap inom system för rapportering och kan skapa överskådliga rapporter för att följa verksamhetens resultat. Du håller dig ständigt uppdaterad i Bonnier News vision, strategi och värdegrund.
Övrig information
Rollen är ett vikariat om ett år med möjlighet till förlängning. Urval sker löpande.
Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bonnier News Inhouse Sales AB (org.nr 556972-1060)
Prästgatan 12B (visa karta)
602 32  NORRKÖPING

Jobbnummer
8381195


Prenumerera på jobb från Bonnier News Inhouse Sales AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bonnier News Inhouse Sales AB: