Bolånehandläggare till Swedbank i Luleå
TNG Group AB / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Luleå
2016-12-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Bolånehandläggare till Swedbank i Luleå" (publicerad 2017-01-04) ⬅️
Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Luleå,
Boden,
Piteå,
Haparanda,
Skellefteå eller i
hela Sverige Swedbank i Luleå söker handläggare - en fantastisk möjlighet att få jobba på en av Sveriges största banker!
Söker du jobb inom bank och finans med fokus på administration? Har du erfarenhet av bank, andra servicerelaterade yrken eller har du precis tagit examen? Ta chansen och sök tjänsten som bolånehandläggare på Swedbank idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Vi kan erbjuda dig en utmärkt väg in i bankbranschen där du får ansvar för en av bankens centrala funktioner. Hos Swedbank blir du del av ett välfungerande team som tillsammans har en gedigen kunskap inom bolånemarknaden. Du kommer få en ordentlig upplärning och under arbetets gång finns hjälpen alltid nära till hands.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Rollen som handläggare innebär att du ansvarar för hela bolåneprocessen - från att en rådgivare har beviljat ett lån, till dess att krediten finns på kundens konto. Du kommer att säkerställa och administrera ett antal steg innan lånet kan betalas ut, samt genomföra kontroller efter utbetalning.
Du kommer bl.a. att:
* kontakta bostadsrättsföreningar samt mäklare för att säkerställa att låntagaren har uppgett korrekt information
* ha kontakt med andra banker för kontroll av befintliga bolån som ska lösas in
* säkerställa att säkerhet finns för lånet, samt att säkerheten inte är belånad hos andra banker
* tillförsäkra att bankens regler och riktlinjer följs
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du kommer att arbeta på Swedbanks kontor mitt i centrala Luleå, tillsammans med ett dynamiskt team på 30 personer. Arbetstiderna är kontorstider, måndag till fredag, och tänkt start är i januari och uppdraget förväntas pågå till slutet av november.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig med minst ett års arbetslivserfarenhet av servicerelaterat yrke, t.ex. inom administration eller kundservice. Har du tidigare arbetat med fastighetsjuridik eller med krediter ses detta som meriterande. Du bör ha god data- och systemvana då rollen innefattar arbete i diverse system samtidigt. Med hänsyn till att det dagliga arbetet innebär omfattande administrativt arbete samt kundkontakt ser vi vidare att du är flytande i det svenska språket. Eftersom rollen som handläggare innebär ett högt arbetstempo ser vi att du motiveras av att ha mycket att göra samt är noggrann och strukturerad. Du gillar att ge det lilla extra och värdesätter hög kvalitet på ditt arbete.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2016-12-28ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHendrik Christiansson
Hendrik.christiansson@tng.se 070-9378702
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 3235789
Observera att sista ansökningsdag har passerat.