Bokningskoordinator
Avisita AB / Inköpar- och marknadsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avisita AB i Mölndal Är du en social, lösningsorienterad pigg person som vill ge service på högsta nivå?
Vill du ingå i vårt härliga Avisitagäng?
Vi växer och söker nu en Bokningskoordinator till logibokningen.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Kundkontakt och leverantörskontakt
Ta emot löpande bokningar som inkommer via mail och telefon
Hitta och boka boendealternativ inom kundens budget och bokningsprofil
Publiceringsdatum2021-05-19KvalifikationerErfarenhet från kundtjänst, telemarketing eller liknande
Van att arbeta i ett högt tempo och behärskar Officepaketen
Flytande svenska i tal och skrift samt god engelska, meriterande om du pratar övriga Nordiska språk
Du drivs av att ge service, planera och organisera med hög simultankapacitet.
Du är social, utåtriktad, lösningsorienterad och prestigelös
Avisita är specialister på komplexa bokningsuppdrag med stora volymer. Vi erbjuder bokningstjänster med fokus på kostnadsmedvetenhet, resursavlastning och effektiv administrerar logi för yrkesarbetare.
Läs mer om oss på
www.avisita.comVi sitter i Kållered i stora fina lokaler intill pendelstationen.
Tjänsten är på 100%, vardagar 8-17.
Skicka in din ansökan med ett personligt brev till
karin.lonntorp@avisita.com. Märk ansökan "Bokningskoordinator". Sista ansökningsdag är 1 juni.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-01
AdressAvisita AB
Gamla Riksvägen 36
42821 KÅLLERED
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Bokningskoordinator".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Avisita AB (org.nr 556667-2068),
https://avisita.com Gamla Riksvägen 36 (
visa karta)
428 21 KÅLLERED
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
karin.lonntorp@avisita.com Arbetsplats Avisita Travel Aktiebolag
Jobbnummer 5741382
Observera att sista ansökningsdag har passerat.