Bokningsagent

Contact Center / Resebyråjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla resebyråjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Contact Center i Malmö

Malmö Aviation är Sveriges näst största flygbolag och ingår i Braathens Aviation-koncernen. Flygplansflottan består av nio moderna jetflygplan av typen RJ100 och bolagets huvudverksamhet är
inrikes linjetrafik från cityflygplatsen Stockholm-Bromma Airport till Malmö, Göteborg och Umeå. Företaget utför också charterflygningar till över 60 europeiska destinationer. 2006 flög man
1.100.000 passagerare och omsatte 1,3 miljarder kronor. Antal anställda är ca 600.

Under flera år har Sveriges affärsresenärer utsett Malmö Aviation till "Bästa Inrikestransportör" (Vinnare av Stora Affärsresepriset 2000-2004) och Sveriges resebyråanställda har valt bolaget
till Bästa Inrikes Flygbolag sammanlagt sju gånger. Företaget mottog i år även det nyinstiftade priset Business Travel Award som Bästa Flygbolag.

Vi söker nu tre medarbetare som vill ta vår kundservice till nya höjder!

I samband med att vi omorganiserar och sätter ännu mer fokus på försäljning, söker vi nu tre nya kollegor till vårt Contact Center. 

Två av tjänsterna är tillsvidareanställningar på 100 % och en är ett vikariat på 100 %. Alla tjänsterna är skifttjänstgöring och du kommer att vara placerad på huvudkontoret i
Malmö. Vi ser gärna att du kan tillträda inom den närmsta tiden.

Vi söker dig som  är målmedveten och tycker om att skapa resultat. Du är en tävlingsmänniska men inser också att hela teamet måste prestera för att vi skall nå våra mål.

Du älskar  försäljning och  har en utpräglad servicekänsla kryddad med fingertoppskänsla för vad olika situationer kräver. För att passa in på Malmö Aviation bör du vara samarbetsvillig,
flexibel och öppen för feedback.

Du har en god telefonröst och behärskar det svenska språket i tal och i skrift. Du måste även ha goda kunskaper i engelska språket, både skrift och tal. Talar du ytterligare språk är det
meriterande.

Vi ser gärna manliga sökande i vår strävan att skapa en bättre könsfördelning på avdelningen.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av biljettförsäljning per telefon. Contact Centers arbetsområden är:

• Affärsresor, Privatresor, Kampanj/special erbjudande
• Internetsupport, Biljettering/Kassa
• Bonusprogram
• Agentsupport, ePass
• Reklamationer
Du måste ha sysslat med försäljning och haft kundkontakt förut. IATA-kompetens och kunskap i andra GDS:er är meriterande, men din personliga attityd och din försäljningsvilja är viktigast för
oss. Kunskap i vårt eget bokningssystem får du av oss.

Våra öppettider för närvarande är:

Mån - Fre 07.00 - 18.00

Lör 09.00 - 13.00

Sön 09.00 - 15.00

Vi arbetar med ett bemanningsverktyg som heter TimeCare och på så sätt har du möjlighet att själv i viss mån påverka dina arbetstider.

Har du frågor så ring gärna till:

Olof Löfgren, Contact Center Chef, tel 040-660 29 12 eller 0705-47 29 12

Anna-Maria Lindblad, Schedule manager, tel 040-660 23 20 eller 0733-64 27 20

Bodil Celander, Personalavdelningen, tel 040-660 28 26 eller 070-628 42 68

Sista ansökningsdag är söndagen den 28 oktober 2007. Ansökningar kan endast göras via länken nedan, vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot ansökningar via vanlig post eller epost.

Publiceringsdatum
2007-10-11

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidare/vikariat

Ersättning
enligt överenskommelse

Så ansöker du
Ansök via vår Webb-plats:
https://malmoaviation.easycruit.com/vacancy/application/120317/5341?channel=amv&iso=se

Sista ansökningsdag 2007-10-28

Företag
Contact Center
Jägershillsgatan 18
20120 Malmö

Jobbnummer
22577

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Contact Center

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Contact Center: