BNP Paribas Cardif söker en säljassistent
BNP Paribas Cardif Nordic AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos BNP Paribas Cardif Nordic AB i Göteborg BNP Paribas Cardif utgör försäkringsverksamheten inom den franska bankkoncernen BNP Paribas, en av Europas ledande aktörer inom bank- och finanstjänster. BNP Paribas Cardif bedriver idag verksamhet i 37 länder och har närmare 90 miljoner försäkringstagare.
BNP Paribas Cardif Nordic AB har varit verksamt på den skandinaviska marknaden sedan år 2000 och är moderbolag till de två försäkringsbolagen BNP Paribas Cardif Försäkring AB och BNP Paribas Cardif Livförsäkring AB, med filialer i Norge och Danmark. Försäkringsbolagen bedriver även gränsöverskridande verksamhet i Finland. BNP Paribas Cardif Nordic AB med dotterbolag har idag ca 90 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark och växer kontinuerligt för att kunna tillgodose våra samarbetspartners behov.
För mer information se
www.bnpparibascardif.se och
www.bnpparibascardif.com .
Vi söker nu en säljassistent till vårt nordiska huvudkontor i Göteborg, som vill arbeta i ett internationellt expansivt företag med stabila ägare. Vi erbjuder skräddarsydda riskförsäkringar via ett 20-tal partners såsom banker, finans- och försäkringsbolag men även andra aktörer på marknaden. Vi strävar efter att alltid ha våra partners och gemensamma kunder i fokus och ge dem bästa möjliga erbjudande och service. Det innebär att vi bidrar till att stärka kundrelationerna och öka lönsamheten för våra samarbetspartners samtidigt som vi skapar ekonomisk trygghet och mervärde för våra gemensamma kunder.
Dina arbetsuppgifter består bl.a:
• Assistera vid avdelningens rapportering till huvudkontoret i Paris
• Bistå med underlag och support vid framtagande av offerter
• Assistera med administration i CRM-system
• Driva mindre projekt
• Förbereda och ta fram diverse dokumentation
• Assistera våra Key Account Managers i deras dagliga arbete
Publiceringsdatum2013-12-13Bakgrund• Erfarenhet från försäkringsbranschen (produktkunskap) är meriterande
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Goda kunskaper i MS Office, främst powerpoint presentationer
• Erfarenhet från projektledning
• Erfarenhet från att ha arbetat som assistent
Om dig:
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper då vi ser att de är mycket viktiga i rollen. Du är en driven, engagerad och ambitiös person. Vi ser också att du är noggrann, strukturerad och metodisk i ditt sätt att arbeta. Du ska trivas med att arbeta i en föränderlig miljö och kunna hantera flera arbetsuppgifter samtidigt.
Vi erbjuder dig:
Att få arbeta och utvecklas i ett globalt och expansivt företag med Norden som ditt dagliga arbetsområde. Du kommer få arbeta med både våra starka samarbetspartners och kompetenta och ambitiösa kollegor.
Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta Försäljningsdirektör, Christoffer Hofling, på telefon
0703-719 870
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-01-05
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@bnpparibascardif.comFöretagBNP Paribas Cardif Nordic AB
AdressBNP Paribas Cardif Nordic AB
BOX 24110
40022 GÖTEBORG
KontorsadressMÖLNDALSVÄGEN 91
GÖTEBORG
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 031-707 98 70
Jobbnummer 1728647
Observera att sista ansökningsdag har passerat.