Blivande rekryterare/Bemanningsansvarig - Säljkompetens AB - Administratörsjobb i Stockholm
Blivande rekryterare/Bemanningsansvarig
Säljkompetens AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Säljkompetens AB i Stockholm

Säljkompetens är ett resursföretag specialiserat inom säljrekrytering, säljuthyrning samt säljutbildning och säljträning. Vi grundades 1998 och arbetar med att hjälpa våra kunder att utveckla, förstärka och förbättra sina säljorganisationer. Vi agerar säljpartner för våra kunder och finns som bollplank under hela deras säljutvecklingsprocess. Vi finns i centralt belägna lokaler i Stockholm på Barnhusgatan 3.
Säljkompetens utökar sin säljorganisation och säker en driven och engagerad medarbetare som är van att arbeta självständigt!
Blivande Rekryterare/Bemanningsansvarig med intresse för affärer och kundutveckling
Säljkompetens söker nu en rekryterare/bemanningsansvarig som har ett stort intresse för service, försäljning och affärer. Vi söker dig som har en entreprenörsanda utöver det vanliga, du som drivs av att prestera och hitta kreativa lösningar. Du är van att arbeta självständigt och har förmågan att ta egna initiativ. Du har lätt för att bygga relationer med kunder och trivs med många sociala kontakter.

Publiceringsdatum
2010-09-02

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Rekryterare/Bemanningsansvarig har du ansvar för hela rekryteringsprocessen både vad gäller rekrytering och bemanning. Du ansvarar för hela processen allt från annonsutformning och upprättande av kravprofil till urval, intervjuer, presentation av slutkandidater samt referenstagning. Du har eget kundansvar, träffar befintliga och potentiella kunder samt ser till att upprätthålla goda kundrelationer.
Personliga egenskaper som är viktiga:
1. Du vill utvecklas att bli en professionell rekryterare.
2. Du är duktig på att kommunicera och arbeta med andra människor samt har ett starkt intresse för affärer och försäljning.
3. Du är noggrann, strukturerad och framåt i ditt arbetssätt.
4. Du är lösningsorienterad och har förmåga att arbeta i en föränderlig miljö.
5. Du är prestigelös och inte rädd att rycka in i allahanda situationer som kan dyka upp.
6. Du tar ansvar för ditt arbete och har hög personlig integritet.
Gärna PA-utbildning i botten.
Vi ser gärna att du har någon erfarenhet av rekrytering. Då vi är ett företag som är specialiserade på försäljning ser vi gärna att du har en bakgrund som säljare, gärna inom tjänsteförsäljning. Erfarenhet från bemanningsbranschen är meriterande. På sikt finns även möjlighet att utvecklas inom de övriga tre områden som Säljkompetens står på, dvs. utbildning, uthyrning samt konsulting.
Är du hungrig och vill vara en del av en dynamisk miljö är du den vi söker!
För med information kring tjänsten är du välkommen att kontakta Peter Bruzelius på 08-20 05 20 alt. 0708-23 18 70. Ansökan skickar du till peter.bruzelius@saljkompetens.com

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-10-02
Ansökan kan skickas till e-postadress: peter@saljkompetens.com

Kontakt
Peter Bruzelius, 08-20 05 20 (Telefon), peter@saljkompetens.com

Företag
Säljkompetens AB

Adress
Säljkompetens AB
11123 STOCKHOLM

Kontorsadress
Barnhusgatan 3

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-20 05 20
Faxnummer: 08-200720
E-postadress: info@saljkompetens.com

Jobbnummer
724151

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Säljkompetens AB: