Bli vår nästa Service Agent
Nordea Bank Abp, Filial i Sverige / Kundservicejobb / Malmö
2025-03-27
Visa alla kundservicejobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordea Bank Abp, Filial i Sverige i Malmö,
Ystad,
Ängelholm,
Kristianstad,
Halmstad eller i
hela Sverige Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.
Job ID: 29289
Är du vår nästa servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Vi söker fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med vardagliga bankärenden och digitala lösningar.
Om vårt team
Lär känna Malmö-teamet, som präglas av stark vinnarkultur med fokus på resultat, nöjda kunder och god kvalitet. Vi har roligt tillsammans, samarbetar och är måna att ställa upp för varandra. Hos oss är du en del av ett inspirerande team med stora möjligheter att utvecklas och bidra till något större.
Vad du kommer att göra
Som Service Agent jobbar du med att:
Möta våra kunder via telefon och skapa positiva kundupplevelser
Guida våra kunder till att hitta lösningar på sina bankärenden
Motverka digitalt utanförskap och få våra kunder att känna sig bekväma med våra digitala tjänster
Hantera allt från enkla frågor till mer komplicerande kundärenden
Vem du är
Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Detta är värderingar som vägleder oss i hur vi arbetar och hur vi fattar beslut - och som vi tror att du delar.
Vi tror att du som söker:
Är en stjärna på service och vinner kundernas förtroende och lojalitet
Är social och kommunikativ
Trivs med att både arbeta självständigt och i nära samarbete med kollegor
Kan sätta dig in i kundens situation, anpassa ditt bemötande och koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter
Drivs av att arbeta mot uppsatta mål i ett högt tempo
Använder ditt goda omdöme för att fatta väl grundade beslut som följer Nordeas riktlinjer och regler
Din bakgrund och kompetens innefattar:
Avklarad och godkänd gymnasial utbildning
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Det skulle vara värdefullt om du även:
Har relevant och aktuell arbetslivserfarenhet av kundmötande serviceroller, gärna inom bank/finans/försäkring
Har utbildning inom ekonomi
Arbetsvillkor
I rollen arbetar du på ett rullande schema fördelat på dag, kväll och helgspass. Arbetspassen pågår vardagar klockan 7:45-20:15 och helg klockan 8:45-17:15. Anställningsformen är en timanställning där du förväntas arbeta 30h/v. Vi erbjuder startdatumet 9/6 2025.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast den 13/04/2025. Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan!
Rekryteringsprocessen består av följande steg:
CV-urval
Tester
Telefonintervju
Fysisk intervju
Bakgrundskontroll
Vi är ett internationellt bolag och därför kan telefonintervjun komma att ske på engelska. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på
rekrytering.3328@nordea.se.
För facklig information, kontakta
finansforbundet@nordea.se eller
SACONordea@nordea.com.
Ersättning Undefined
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-04-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "29289-43272645".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Nordea Bank Abp, Filial i Sverige (org.nr 516411-1683)
Arbetsplats Nordea
Kontakt PRS Team
00000000 Jobbnummer 9248437