Biträdande Förvaltare till fastighetsbolag på Södermalm

2Complete AB / Kontorsjobb / Stockholm
2019-04-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Biträdande Förvaltare till fastighetsbolag på Södermalm" (publicerad 2019-05-16) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-04-15

Arbetsuppgifter
I din roll som biträdande förvaltare arbetar du operativt men har huvudansvar för boendekontakten och vardagliga förvaltningsfrågor åt fastighetsägare. Du kommer arbeta i team tillsammans med uppdragsansvarig förvaltare, områdesförvaltare, förvaltare, ekonom och fastighetstekniker i specifika uppdrag. Vidare kommer du arbeta med att förbättra rutiner, processer och arbetssätt. Då rollen som biträdande förvaltare är bred, kommer dina arbetsuppgifter variera och innebära följande:

• Handlägga, hyra ut, pröva och utreda bostadsuthyrning och bytesärenden
• Uthyrning och omförhandling av bilplatser och förråd samt stötta förvaltaren med uthyrning av kommersiella lokaler vid behov
• Upprätta kommunikationsplan
• Kontakt för boende, beställare, lokalhyresgäster och myndigheter avseende uppdraget
• Säkerställa att informationsflödet fungerar genom uppdraget
• Ansvara för störningsärenden
• Hantera och administrera tillvalsbeställningar
• Hantera nycklar och nyckelsystem
• Utföra lägenhetsbesiktningar och hantera mindre skadeärenden
• Upprättande av förfrågningsunderlag
• Delta i interna utvecklingsprojekt

Om företaget
Mer information om kundföretaget ges vid en eventuell intervju

Profil
Kompetenskrav: För att lyckas i rollen som biträdande förvaltare ser vi gärna att du har flerårig erfarenhet av fastighetsförvaltning. Du har goda kunskaper i hyresjuridik och lagstiftning som berör verksamheten och fastighetsägarens ansvar. Vidare ser vi gärna att du har goda kunskaper i office paketet och du talar svenska och engelska obehindrat.

Personliga egenskaper: Som person är du driven, initiativtagande och strukturerad. Du har en naturlig fallenhet för att skapa och bibehålla relationer och du har en stor affärsförståelse och kan ta affärsmässiga beslut och förhandla.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 1802
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Margareta Meek margareta.meek@2complete.se

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
4732914

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: