Biträdande enhetschef Kontaktcenter

Stockholms stad; Kontaktcenter / Ekonomichefsjobb / Stockholm
2011-04-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Biträdande enhetschef Kontaktcenter" (publicerad 2011-08-30) ⬅️


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stockholms stad; Kontaktcenter i Stockholm

Stockholms Stad
Serviceförvaltningen
Kontaktcenter
Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde.
Kontaktcenter ska göra det lättare att vara stockholmare. Kontaktcenter ger information, vägledning och tar emot synpunkter. Vi lotsar till e-tjänster och stadens hemsida och är en viktig informationskanal för stadens verksamhet. Kontaktcenter tillhör organisatoriskt serviceförvaltningen och är lokaliserat i Husby respektive Kungsholmen.
1 plats(er).Arbetsleda det dagliga arbetet i den enhet i kontaktcenter Stockholm som ansvarar för frågor rörande bl.a. parkeringstillstånd, avfall m.m..
Svara för att dokumentera, följa upp och utveckla verksamhetens rutiner och arbetssätt.
Svara för att följa upp kvalitets- och effektmål.
Svara för planering och genomförande av medarbetarnas introduktion och utbildning.
Vid enhetschefens frånvaro träda in i dennes ställe.
I övrigt och på uppdrag av enhetschefen bistå i den dagliga driften av enheten.
Du ska ha en för anställningen lämplig utbildning och andra förvärvade kunskaper som av arbetsgivaren bedöms värdefulla.
Du ska ha erfarenhet av planering och arbetsledning från kontaktcenterverksamhet.
Du ska ha erfarenhet av att analysera statistik och data från verksamheten och kunna använda det för utveckling.
Du ska ha erfarenhet av att arbeta med samtalsstyrningssystem för telefoni och ärendehanteringssystem samt vara en mycket van IT-användare.
Du ska ha en bred kunskap om stadens verksamheter samt övergripande regelverk.
Du ska ha en god kommunikativ förmåga och uttrycka dig väl på svenska både muntligt och skriftligt.
Du har ett service och kvalitetstänkande och brinner för att förnya och förbättra.
Du har lätt för att bygga förtroendefulla relationer och ser kundperspektiv och omvärldsbevakning som en självklarhet i arbetet.
Löneform: Månadslön.
Anställningsform: Tillsvidare.
Erfarenhet: Erfarenhet krävs.
Varaktighet: Tillsvidare.
För mer information om tjänsten, tag kontakt med:
Verksamhetschef Anne-Sofie Ohlsson,08-508 11 500
Marie Havdrup, Enhetschef, +46 8 508 11 600, marie.havdrup@stockholm.se
Marianne Adolphson, PA-konsult, 08-508 11 813
Rita Gottberg, SACO, 08-508 40 627 (facklig)
Suzanne Ehn, SKTF, 08-508 11 374 (facklig)
Karin Wrannvik, Ledarna, 076-12 90 750 (facklig)
Tillträde: Tillträde enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2011-04-21

Arbetstider och omfattning
Heltid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-05-09
Ansökan skickas till:
Kontaktcenter
Ange följande referens när du ansöker: 116/2011
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
Stockholms stad; Kontaktcenter

Adress
Stockholms stad; Kontaktcenter
Serviceförvaltningen

Jobbnummer
911722

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stockholms stad; Kontaktcenter

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholms stad; Kontaktcenter: