Biståndshandläggare sökes

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige

Bemannia söker biståndshandläggare med erfarenhet av myndighetsutövning för uppdrag hos vår kund.

Som konsult får du möjlighet till kontinuerlig kompetensutveckling genom att du tar del av flera verksamheters arbetssätt samtidigt som du ges möjlighet att skapa ett stort nätverk inom den sociala sektorn. Som konsult hos Bemannia har du möjlighet att själv välja vilka typer av uppdrag som passar dig och hur, när och var du vill arbeta. Vill du arbeta runt om i Sverige hjälper vi till med boende och resor. Hos oss kan du även själv välja anställningsform samt i vilken omfattning du vill arbeta.

Kontakta gärna oss för ett förutsättningslöst samtal om dina möjligheter att arbeta som konsult.

Dina arbetsuppgifter:
Sedvanliga arbetsuppgifter som biståndshandläggare såsom utredning, dokumentation, flerpartsmöten och handläggning m.m.

Dina kvalifikationer:
Vi söker dig som är socionom eller har motsvarande högskoleutbildning samt erfarenhet från myndighetsutövning.

Dina personliga egenskaper:
Att arbeta som konsult är ett varierat och utvecklande arbete som ger stor möjlighet till flexibilitet. Som socionomkonsult är det viktigt att du är självständig och beredd på ett omväxlande och utmanande arbete. Du är självgående och har förmåga att anpassa dig till nya arbetsmiljöer. Som person är du lyhörd, positiv och lösningsorienterad. Gott bemötande och empati för människor i svåra situationer är en självklarhet för dig liksom god samarbetsförmåga.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till socionom@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Biståndshandläggare".

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Valfri anställningsform

Publiceringsdatum
2017-03-09

Ersättning
Månadslön med individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Irvebrant- Lisa Målberg

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3365921

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: