Biståndshandläggare
Hudiksvalls kommun Handläggarenheten adm / Administratörsjobb / Hudiksvall
2010-09-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Biståndshandläggare" (publicerad 2013-12-20) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Hudiksvall,
Nordanstig,
Söderhamn,
Ljusdal,
Bollnäs eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hudiksvalls kommun Handläggarenheten adm i Hudiksvall Hudiksvalls kommunhus Guldsmeden, omsorgsförvaltningen plan 5.
Publiceringsdatum2010-09-01ArbetsuppgifterArbetet som handläggare innebär att du utreder, bedömer och fattar beslut om sökta insatser enligt Socialtjänstlagen och Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS)samt att du ska följa upp och ompröva dessa beslut. Vid överklaganden av beslut och domar företräder du nämnden genom att skriva yttranden. I arbetet ingår även att utreda, bedöma och besluta om ekonomiskt stöd för personlig assistans vid ordinarie assistents sjukdom enligt LSS.
KvalifikationerSociala omsorgsprogrammet eller annan likvärdig högskoleutbildning. Erfarenhet inom yrket är meriterande. God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift. God samarbetsförmåga och förmåga till självständigt arbete. B-körkort erfordras. Personlig lämplighet skattas högt.
Arbetstider och omfattningHeltid. Dagtid. 40 tim/vec. Tillsvidareanställning, tillträde: 2010-11-01 1 nov 2010 eller tidigare enligt överenskommelse. Provanställning på sex månader kan bli aktuellt.
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-09-22
Tillämpligt kollektivavtal HÖK - avtalsområde OFR (SKTF, SSR, Ledarna)
Ange följande referens när du ansöker: A136874
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAgneta Juhlin, 0650-190 53,
agneta.juhlin@hudiksvall.seFacklig kontaktElisabeth E, 0650-194 22,
elisabeth.ek@hudiksvall.seFöretagHudiksvalls kommun Handläggarenheten adm
AdressHudiksvalls kommun Handläggarenheten adm
82480 Hudiksvall
Jobbnummer 722411
Observera att sista ansökningsdag har passerat.