Biståndshandläggare

Mjölby kommun, Omsorgs- och socialförvaltningen / Administratörsjobb / Mjölby
2010-08-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Biståndshandläggare" (publicerad 2015-10-20) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Mjölby, Boxholm, Vadstena, Motala, Haninge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mjölby kommun, Omsorgs- och socialförvaltningen i Mjölby, Linköping eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2010-08-24

Arbetsuppgifter
Biståndshandläggarna ansvarar för myndighetsutövning inom äldre- och handikappomsorg
enligt Socialtjänstlagen SoL, Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade LSS.
Enheten ansvarar även för boende planering och anvisning till permanent boende och
korttidsboende både inom äldre- och handikappomsorg.

Kvalifikationer
Socionomprogrammet, Social omsorgslinje eller motsvarande.
Du behöver ha god kunskap i gällande lagstiftning och förmåga att tillämpa den i
Utrednings- och uppföljningsarbetet. Du behöver ha god samarbetsförmåga med såväl dina
närmaste kollegor som övriga samarbetspartner internt i kommunen och externt. Arbetet kräver förmåga att planera och självständigt utföra de arbetsuppgifter som åligger Dig. Du ska ha god förmåga att utrycka Dig i tal och skrift. Körkort är ett krav.

Arbetstider och omfattning
Heltid. Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-09-11
Ange följande referens när du ansöker: 767
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Susanna Lundstedt, 0142-85073

Facklig kontakt
May Mjärdner, 0142-168 01

Företag
Mjölby kommun, Omsorgs- och socialförvaltningen

Adress
Mjölby kommun, Omsorgs- och socialförvaltningen
Burensköldsv. 11
59580 Mjölby

Jobbnummer
716773

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mjölby kommun, Omsorgs- och socialförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mjölby kommun, Omsorgs- och socialförvaltningen: