Bingovärd/värdinna med Verksamhetschefs befattning

Idrottens Bingo Helsingborg / Kassapersonalsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kassapersonalsjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Idrottens Bingo Helsingborg i Helsingborg

Verksamhetschefen skall arbeta ungefär lika många timmar i båda hallarna tillsammans med övrig personal i ett team och därigenom skapar en "Vi-känsla" med personal och våra gäster. arbetsuppgifterna består av försäljning av bingobrickor, vinstutlämning, växling, städning m.m. Att sätta gästen i fokus är en mycket stor del av arbetet och därigenom skapa en positiv och trevlig upplevelse under hela vistelsen för gästerna.
Det administrativa arbetet innebär att du har ansvar för att anställa personal, stämma av löneunderlag, göra arbetsschema, rapportera in siffror och övrig information till huvudkontoret. Du ska tillsammans med ledningen sätta upp mål och följa upp dessa. Tillsammans med eventansvarig skall du även leda, planera och ansvara för att olika aktiviteter utförs på ett bra och positivt sätt i båda hallarna.
Du är ansvarig för medarbetarnas uppdatering och upplärning och ansvarig för hallens säkerhetsrutiner. Tjänsten är heltid och du kommer att arbeta både i Helsingborg och i Landskrona, du kommer att ha en kontorsdag per vecka, resten av tiden arbetar du i ute i bingohallen. Arbetstiden är både dagtid/kväll/helg då vi har öppet alla dagar i veckan.

Vi söker nu en ny verksamhetschef till hallarna i Helsingborg och Landskrona.

Du skall vara en ansvarstagande person med förmågan att leda och fördela arbetet och har en vilja att utvecklas i sitt arbete. Kunna planera din arbetsdag och allt arbete på ett effektivt sätt. Att vara ett föredöme för övriga medarbetare, vara konsekvent och ha en mycket bra samarbetsvilja. Du skall vara serviceinriktad och social och med ett leende på läpparna kunna ta hand om våra gäster. Vi kommer att lägga stor vikt vid ditt serviceinriktade förhållningssätt och din personliga lämplighet. Du bör ha några år erfarenhet av att vara chef/ledare/föreståndare i någon form, gärna med något administrativt ansvar. Du skall ha goda datakunskaper och erfarenhet av att arbeta i Microsoft Office.

Vi är ett företag med mångårig erfarenhet av bingobranschen och med hjälp av våra ca: 100 medarbetare, driver vi idag 10 st. bingohallar från Umeå till Landskrona enligt s.k. franchisekoncept under namnet Idrottens Bingo.
Vi har vårt huvudkontor i Karlstad som är navet i vår verksamhet och därifrån hanterar vi all ekonomi och administration, vi är dessutom leverantör av bingoprodukter med eget tryckeri och egen webbshop där bingohallarna beställer produkter. Totalt finns det 32 st. bingohallar under Idrottens Bingos koncept. Allt överskott går till de idrottsföreningar som är förmånstagare i våra hallar och är av stor betydelse för dessa.

Varaktighet, arbetstid
Tillträde efter överenskommelse. Lön enligt avtal. Internutbildning kommer att ske. Du rapporterar direkt till din Operativa Chef.

Publiceringsdatum
2017-04-21

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-31

Företag
Idrottens Bingo Helsingborg

Adress
Idrottens Bingo Helsingborg
Box 182
65105 Karlstad

Kontorsadress
Södergatan 11

Jobbnummer
3452469

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Idrottens Bingo Helsingborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Idrottens Bingo Helsingborg: