Billing Assistent

Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2022-07-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Billing Assistent" (publicerad 2022-10-31) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

För att lyckas i rollen tror vi att du som söker är en person som vill ta ansvar för ditt eget arbete och driva det självständigt framåt. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och du kan snabbt ställa om efter nya förutsättningar. Du är lösningsfokuserad, har förmågan att ta egna initiativ och du är strukturerad i ditt arbetssätt. Eftersom rollen innebär en del kontaktytor i organisationen ser vi gärna att du är relationsorienterad och trivs i sociala miljöer med en god kommunikativ förmåga.


Publiceringsdatum
2022-07-19

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 3 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget.

Om företaget
Bravura söker för en kunds räkning medarbetare inom ekonomi. Vårt kundföretag verkar i en teknisk bransch och är en aktör i framkant inom sitt område. Du kommer vid inledande samtal få reda på vilket kundföretaget är. Bravura är ett tillväxtföretag och har sedan starten 2008 vuxit till en väletablerad aktör på den svenska marknaden för rekrytering och bemanning. Idag är vi ett av de snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretagen i Sverige och vi har utsetts till Gasellföretag sex år i rad. Vi arbetar för att stärka företag genom människor och människor genom jobb. Oavsett om du är på väg att byta bransch, ta nästa steg i karriären eller vill komma in på arbetsmarknaden så är vi här för dig. Vi matchar dagligen kandidater med framtida arbetsgivare och letar ständigt efter nya talanger.


Dina arbetsuppgifter
I tjänsten arbetar du med varierade uppgifter inom företagets faktureringsavdelning. Du ger support såväl internt som externt och hanterar det dagliga inflödet av förfrågningar och ärenden gällande fakturor. Faktureringsärendena är av varierad komplexitet och du förväntas alltid ge förstklassig support i de ärenden du tar dig an. Du arbetar såväl med löpande uppgifter som med felsökning i fakturaflödet, där du utreder, analyserar och åtgärdar eventuella fakturaavvikelser. I rollen ingår det till viss del även posthantering.
Du arbetar nära dina kollegor på avdelningen samt med andra ekonomiavdelningar. Tillsammans utgör ni en viktig funktion för att skapa ett effektivt och välfungerande ekonomiarbete på företaget.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Minst ett års erfarenhet av arbete med ekonomirelaterade uppgifter, exempelvis ekonomiassistent inom kund- eller leverantörsreskontra
• Meriterande med eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Meriterande om du tidigare arbetat i kundsupport eller annan servicerelaterad roll
• Goda kunskaper i Excel och Officepaketet
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska

För att lyckas i rollen tror vi att du som söker är en person som vill ta ansvar för ditt eget arbete och driva det självständigt framåt. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och du kan snabbt ställa om efter nya förutsättningar. Du är lösningsfokuserad, har förmågan att ta egna initiativ och du är strukturerad i ditt arbetssätt. Eftersom rollen innebär en del kontaktytor i organisationen ser vi gärna att du är relationsorienterad och trivs i sociala miljöer med en god kommunikativ förmåga.

Övrig information:

Start: September
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomiassistent, billingadministratör, billing, fakturering, fakturaadministration, fakturahantering, ekonomi, administratör, excel, reskontra, leverantörsreskontra, kundreskontra, bokföring, Heltid, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Vendela Ejdenwik
vendela.ejdenwik@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6832567

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: