Bilia AB rekryterar Kundservicechef

Manpower / Chefsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige

Bilia har anläggningar i Sverige, Norge och Danmark. På samtliga marknader erbjuds kunderna bilförsäljning, finansiering, verkstadstjänster samt tillbehörs- och reservdelsförsäljning. I Sverige är vi auktoriserade återförsäljare för Volvo, Renault, Ford, Hyundai, Dacia, samt BMW med anläggningar på över trettio orter.
Bilia omsatte 2009 13,7 mdkr.
I samarbete med Manpower Professional rekryterar nu Bilia AB en Kundservicechef med placering i Västerås.

Publiceringsdatum
2010-09-21

Dina arbetsuppgifter
Bilia AB kommer att etablera en central kundtjänst med utgångspunkt i Västerås. Bilia rekryterar nu Kundservicechef till den nya verksamheten. I rollen som Kundservicechef kommer du leda uppbyggnaden av den nya verksamheten, där du även kommer att få anställa, introducera och coacha nya medarbetare. Dessutom kommer du att ansvara för etableringen av rutiner och verktyg för kundtjänsten tillsammans med dina medarbetare. När du varit med och etablerat verksamheten kommer du fortsätta leda medarbetarna till ökad utveckling för att höja lösningsgraden, samt bygga upp samarbete med externa leverantörer.
Vem är du?
Vi söker dig som minst har gymnasieutbildning men det är ett plus om du har högskoleutbildning. Det är ett krav att du har erfarenhet från annan kundtjänstverksamhet, både gällande uppbyggnad av men också utveckling och drift av kundtjänst. Har du dessutom erfarenhet från bilbranschen är det en stor fördel.
För att trivas i rollen behöver du vara en person som har en extremt hög servicenivå som alltid strävar efter att ge kunderna den bästa servicen. Vi ser dessutom att du är en person som har lätt för att arbeta tillsammans med människor och som besitter goda ledaregenskaper och som klarar av att själv utveckla rutiner i en komplex organisation. För dig som person är det dessutom viktigt att leverera förväntat resultat och att du uppfyller kundernas förväntningar. Det krävs att du har förmågan att växla mellan detaljer och helheter. Givetvis har du alltid kunden och affären i fokus. I rollen är kommunikation är mycket viktigt del varför mycket goda kunskaper i svenska är ett krav. Kunskaper i norska och danska är ett plus.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker ovan nämnda tjänst via länken nedan. Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Sandra Råsberg via telefon 021- 15 12 10.
Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-11-02
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Sandra Råsberg, 021- 15 12 00

Företag
Manpower

Adress
Manpower

Jobbnummer
737036

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower: