Bilerfarenhet och serviceproffs? Då är du den vi söker!
2Complete AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 2Complete AB i Södertälje,
Nykvarn,
Botkyrka,
Huddinge,
Gnesta eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-04-16ArbetsuppgifterVill du bli en del av en spännande organisation som är i en expansiv fas? Vill du arbeta med administration och bilbranschen? Då har vi möjligheten för dig.
I din roll som handläggare på Service Operations kommer du tillsammans med gruppen ansvara för kundservice och support gällande serviceavtal och tillhörande tjänster. Ni kommer även hantera det dagliga administrativa flödet, från avtal till avslut och alla löpande ändringar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att vara telefon- och mailsupport till både återförsäljare och slutkunder i såväl system som produktfrågor. Du kommer upprätta, aktivera, ändra och avsluta serviceavtal och vara ett ansikte utåt i frågor rörande dessa gentemot både interna och externa intressenter.
Denna tjänst är ett bemanningsuppdrag viket innebär att du blir anställd av 2Complete men arbetar hos vår kund Volkswagen.
Om företagetVolkswagen Finans Sverige AB erbjuder finansiering och tillhörande tjänster för att skapa förutsättningar för återförsäljare inom Volkswagen-gruppen att sälja fler bilar. Vi erbjuder bland annat kundfinansiering i form av leasing eller lån, serviceavtal, försäkring, personalbil och hantering/administration av bilpark med mera. Vi erbjuder även finansieringslösningar specifikt för återförsäljarnas verksamhet. Bolaget står under Finansinspektionens tillsyn. Volkswagen Finans Sverige är ett helägt dotterbolag till Volkswagen Financial Services AG, Tyskland som i sin tur är ett helägt dotterbolag till Volkswagen AG, Tyskland.
ProfilDu har minst gymnasieutbildning och tidigare arbetslivserfarenhet från kundservice, det är högt meriterande med serviceerfarenhet inom bilbranschen. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift samt har en hög systemvana.
Vi söker dig som har en naturlig servicekänsla, är noggrann och har stor administrativ kompetens. Du bör vara kommunikativt lagd och har en bra förmåga att kunna prioritera och genomföra ditt arbete såväl självständigt och i grupp. Du är en person som alltid strävar efter att skapa och bibehålla en god relation till både kunder och medarbetare. Vidare är du noggrann, initiativtagande och värdesätter struktur och ordning.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-21
Ange följande referens när du ansöker: 1807
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Magnusson
anna@2complete.seFöretag2Complete AB
Adress2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm
KontorsadressSveavägen 33
Jobbnummer 4736670
Observera att sista ansökningsdag har passerat.