Bid Manager till Primär fastighetsförvaltning - SJR - Kundservicejobb i Göteborg
Bid Manager till Primär fastighetsförvaltning
SJR / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv
Visa alla jobb hos SJR i Göteborg

Publiceringsdatum
2018-05-31

Om företaget
PRIMÄR fastighetsförvaltning AB är specialiserat på förvaltning och fastighetsservice. PRIMÄR bildades 1987 och har sitt huvudkontor i Göteborg och har idag över 300 medarbetare. PRIMÄR har sedan starten 1987 vuxit och är idag ett av Sveriges största förvaltnings- och fastighetsserviceföretag och är i stark utveckling.

PRIMÄR har präglats av hög förändringstakt och förmågan att hitta nya möjligheter och därmed kontinuerligt flyttat fram positionerna. PRIMÄR köptes under 2016 av Verdane Capital och ingår sedan december 2016 i den större servicekoncernen Estate FM Group med över 1000 medarbetare. PRIMÄR är etablerat inom ett flertal tjänsteområden och på flera orter över hela landet. PRIMÄR erbjuder och utvecklar högkvalitativa administrativa och tekniska tjänster och metoder inom fastighet-, FM, infra- och IT-området. Våra kunder är såväl privata företag, industriföretag och offentliga verksamheter.

Dina arbetsuppgifter
Som Bid Manager på Primär Fastighetsförvaltning arbetar du som kalkylansvarig med fokus på att leda anbudsprocessen och skriva vinnande anbud. Vidare arbetar du med att driva och utveckla rutiner, riktlinjer och mallar för olika anbudsprojekt. Du håller dig ajour med nyckeltalsutveckling och systemstöd. Du har en koordinerande och projektledande roll i uppstarten av vunna kontrakt och lämnar därefter över till regionchefen. Du är den som lägger upp projektstyrningen och ser till att affärskalkylen följs. Rollen är samverkande och du involverar berörda parter inför anbudsgivning. Du arbetar nära VD och rapporterar till koncernens försäljningschef.

Bakgrund
Vi söker dig som har ett intresse för analytiskt arbete, siffror och statistik. Du har en adekvat eftergymnasial utbildning och några års erfarenhet av kalkylering och prissättning. Vi ser med fördel att du har erfarenhet från fastighetsförvaltning. Kanske arbetar du idag som Controller eller driftsansvarig i vår bransch? Du har god kännedom om Officepaketet och avancerade kunskaper i Excel samt en god systemvana generellt.

Då du har många kontaktytor och supporterar stora delar av organisationen krävs det att du är kommunikativ och relationsskapande. Du har en förmåga att strukturera och planera ditt arbete samtidigt och du har en flexibel och prestigelös inställning. Du trivs som bäst när du tilldelas ansvar och handlingsutrymme - du får saker att hända.

Så ansöker du
I denna rekrytering samarbetar vi med SJR in Sweden AB (SJR). Urval och intervjuer kommer att ske löpande så tveka inte utan skicka in din ansökan redan idag, dock senast den 17 juni 2018. För att söka tjänsten går du in på www.sjr.se. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Vid frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Liza Dahlin på telefon: 031-333 54 77.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Liza Dahlin liza.dahlin@sjr.se 0766-471620

Företag
SJR

Adress
SJR
Kungsgatan 48 B
41115 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 48 B, Göteborg

Jobbnummer
4179639

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: