Berlitz Stockholm söker en administrativ medarbe
Berlitz International Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Berlitz International Sweden AB i Stockholm,
Södertälje,
Uppsala,
Eskilstuna,
Norrköping eller i
hela Sverige Berlitz International Sweden AB
Med över 550 språkskolor i 70 länder är vi en av världens ledande språkleverantörer. Vi söker nu en ny medarbetare till receptionen på grund av en föräldraledighet med start den 14 december. Vikariatet löper under ett års tid.
Din möjlighet:
Vi erbjuder ett spännande och varierande jobb med många olika arbetsuppgifter i en internationell miljö. Ditt huvudansvar är kundservice för privat- och företagskunder samt interna och externa kunder. Det är en utmanande tjänst med möjligheter för personlig och professionell utveckling. Du kommer genom grundlig och intensiv utbildning få kunskaper om Berlitz språkutbildningar, produkter och tjänster. Goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Läs gärna mer om Berlitz här:
www.berlitz.sePubliceringsdatum2015-09-11ProfilVi ser att du har tidigare erfarenhet av kundservice eller administration och brinner för positivt kundbemötande. Du trivs i en internationell miljö och har utmärkta kunskaper i svenska och engelska. Då tjänsten innehåller mycket socialt arbete ser vi att du har en god kommunikativ- och samarbetsförmåga.
Arbetet i receptionen innebär att det kan ske flera saker samtidigt som kräver uppmärksamhet. Det är viktigt att du kan planera ditt arbete och samtidigt hantera dagliga deadlines.
Du är sedan tidigare en van datoranvändare och behärskar Officepaketet, användning av databaser, säljstöd och sökfunktioner. Du har erfarenhet av telefon som arbetsredskap.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Det är viktigt att du är driven, noggrann och kan självständigt genomföra dina projekt.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak:
• Strategisk schemaläggning
• Hantering av bokningsförfrågningar
• Kontakta kunder löpande för schemauppföljning
• Lämna information om våra utbildningar och tjänster
• Fakturering
• Kundservice till våra kunder och språkinstruktörer
• Delta och bidra aktivt i förbättringsarbetet
• Andra administrativa uppgifter
Vi värdesätter god organisationsförmåga, snabb hantering, flexibilitet och pålitlighet.
Arbetstider:
måndag 07:30 - 16:00
tisdag 11:30 - 20:00
onsdag 11:30 - 20:00
torsdag 07:30 - 16:00
fredag 07:30 - 16:00
Ansökan tas enbart emot via e-post. Skicka din ansökan till
recruiting@berlitz.se Vid frågor kontakta Darja Silwer på 08-412 13 00. Intervjuer sker löpande.
Sista ansökningsdag 18 oktober 2015.
Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Vikariat Tillträde: 2015-12-14
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-18
Ansökan kan skickas till e-postadress:
recruiting@berlitz.seFöretagBerlitz International Sweden AB
AdressBerlitz International Sweden AB
11122 STOCKHOLM
KontorsadressOlof Palmes gata 23
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-412 13 00
E-postadress:
info@berlitz.se Jobbnummer 2427230
Observera att sista ansökningsdag har passerat.