Bemanningssamordnare med stark säljfokus
Personalstyrkan I Sverige Aktiebolag / Administratörsjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Huddinge,
Botkyrka,
Stockholm,
Salem,
Ekerö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Personalstyrkan I Sverige Aktiebolag i Huddinge,
Botkyrka,
Stockholm,
Ekerö,
Solna eller i
hela Sverige Personalstyrkan ingår i 3PM-Gruppen och erbjuder sina kunder bemannings- och rekryteringstjänster.
Personalstyrkans affärsidé är att på ett samhällsnyttigt sätt utbilda, arbetsträna och bereda i synnerhet ungdomar arbete och anställning hos våra kunder som främst återfinns inom lager, produktion, butik och plock & pack.
Personalstyrkan är i en expansiv fas och vi söker nu dig som vill vara med och driva bolaget framåt. Du erbjuds ett spännande arbete med ett stort mått av självständighet och eget ansvar i ett bolag under ständig utveckling. Flexibilitet och kreativitet värdesätts stort.
OM TJÄNSTEN:
Din roll ligger mitt emellan försäljningsavdelningen och administrationen där du får ta del av båda världar. Din uppgift är att driva merförsäljning till bolaget samt hantera vår externa bemanning.
Dina huvudsakliga uppgifter inom sälj inbegriper planering, merförsäljning, att räkna offerter och följa upp dem. Du åker på kundbesök vid nykundsförsäljning och du har lätt att se helheten i affären samtidigt som du är en god representant för bolaget. Du tar snabbt och träffsäkert fram den kravprofil våra kunder ställer på konsulterna och tillsätter bemanningen från vår personalpool.
I dina administrativa uppgifter måste du vara mycket systematisk och strukturerad för att inte tappa några lösa trådar. Du schemalägger personalen i systemet och har kompetens- och utvecklingssamtal med våra konsulter. Du söker upp, intervjuar och rekryterar nya konsulter för våra externa uppdrag.
Arbetet är tidvis mycket tempofyllt och du måste vara genuint stresstålig och se arbetsdagen som en utmaning med en fast övertygelse om att få ihop pusslet utan att själv tappa gnistan. Dina dagar kommer alltid fyllas av utmaningar och du måste brinna för att lösa problem.
När vår interna bemanningssamordnare är frånvarande är det ditt ansvar att planera och schemalägga samtlig personal i systemet, boka in dem på uppdrag och följa upp arbetets gång med både kund och konsult.
Personkörkort B är ett krav. Tillgång till egen bil är mycket fördelaktigt. God lokalkännedom om hela Stor-Stockholm är meriterande.
Rekryteringsprocessen sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Vänligen skicka in din ansökan via
jobb@personalstyrkan.se . Ange tydligt "BEMANNINGSAMORDNARE" i ämnesraden.
Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Albin Damberg på telefon 08-410 423 24, eller via mail:
albin@personalstyrkan.se .
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2016-07-01KörkortskravB
Tillgång till egen bil
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb@personalstyrkan.seFöretagPERSONALSTYRKAN I SVERIGE AKTIEBOLAG
AdressPERSONALSTYRKAN I SVERIGE AKTIEBOLAG
SPEDITIONSVÄGEN 22
14250 SKOGÅS
KontorsadressSPEDITIONSVÄGEN 22
SKOGÅS
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-41042370
E-postadress:
jobb@personalstyrkan.se Jobbnummer 2936029
Observera att sista ansökningsdag har passerat.