Bemanningsplanerare

Lekebergs kommun, Kommunstyrelseförvaltningen / Administratörsjobb / Lekeberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Lekeberg, Karlskoga, Degerfors, Hallsberg, Storfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lekebergs kommun, Kommunstyrelseförvaltningen i Lekeberg

Unga, expansiva Lekeberg är en kommun med framtidspotential som präglas av en helhetssyn, hållbar utveckling och tillväxt. Mångfald, integration och jämställdhet är obligatoriska faktorer i alla beslut. Lekebergs kommun strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare där medarbetar- och ledarskapet präglas av delaktighet och påverkansmöjligheter.

Vi har landsbygdens fördelar med attraktivt boende i naturliga miljöer, ett rikt kultur- och fritidsliv, bra företagsklimat och vi satsar på skolan. Inom vård- och omsorg jobbar vi för trygghet, valfrihet och respekt. I Lekebergs kommun ska du kunna leva ditt liv som du vill utifrån din bakgrund, nutid och framtid. Med goda kommunikationer är det aldrig långt till det större utbudet i storstaden.

Positiv utveckling och framtidssatsningar kännetecknar Lekeberg och vi styr mot nya och spännande utmaningar. Vill du vara med på resan?

Läs mera om vår kommun på www.lekeberg.se

Publiceringsdatum
2015-11-19

Arbetsuppgifter
Det nystartade Bemanningsteamet behöver förstärkning och söker nu en bemanningsplanerare på deltid för ett vikariat. Beroende på din kompetens finns också möjlighet att utöka sysselsättningsgraden med arbete i annan verksamhet i kommunen.

Bemanningsteamet arbetar med att lösa all korttidsfrånvaro i kommunens verksamheter.

Kvalifikationer
För att arbeta i bemanningsteamet behöver du ha god datorvana och lätt för att lära. Vi ser också att du är en person som är positiv och serviceinriktad, stresstålig och har förmågan att kunna se möjligheter och hitta lösningar på problem som kan uppstå. Du ska ha en god social förmåga och tycka om att ha mycket kontakter med olika personalkategorier.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet

ÖVRIGT
Du gör din ansökan via vårt elektroniska rekryteringsverktyg. Det är därför viktigt att du fyller i alla steg noggrant för att vi ska kunna göra en riktig bedömning av din ansökan.

Vi undanber oss direktkontakt med rekryterings-och bemanningsföretag samt annonsförsäljare i samband med denna rekrytering.

Varaktighet, arbetstid
Deltid. 50 % Dagtid mån-fre. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Tillträde snarast., upphör: Vikariatet beräknas pågå t.o.m den 30/6 2016 med möjlighet att jobba vid behov i bemanningsteamet även efter vikariatet.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-03
Ange följande referens när du ansöker: A455626 - Kopia
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Peter Brändholm, Personalchef 0585-48938 peter.brandholm@lekeberg.se
Anna Ringström, Bemanningsplanerare 0585-48902 anna.ringstrom@lekeberg.se

Facklig kontakt
Facklig organisation, Nås via växeln 0585-487 00

Företag
Lekebergs kommun, Kommunstyrelseförvaltningen

Adress
Lekebergs kommun, Kommunstyrelseförvaltningen
Bangatan 7, 716 31, Fjugesta
71631 FJUGESTA

Kontorsadress
71681 Fjugesta

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar genomförda av Lekebergs kommun, Kommunstyrelseförvaltningen

Jobbnummer
2536127

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lekebergs kommun, Kommunstyrelseförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lekebergs kommun, Kommunstyrelseförvaltningen: