Bemanningskoordinator till Eterni

Eterni Sweden AB/Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Eterni Sweden AB/Stockholm i Stockholm, Huddinge, Södertälje, Uppsala eller i hela Sverige

Vi på Eterni söker nu dig som älskar service, ordning och reda och trivs med att vara ansiktet utåt i en spännande miljö. Ser du dig själv som en sann lagspelare där du tillsammans med kollegor ansvarar för att ge våra kunder, konsulter och kandidater bästa servicen, kan detta vara rollen för dig.

Publiceringsdatum
2023-05-30

Arbetsuppgifter
Rollen som bemanningskoordinator är varierande där dagarna fylls med allt från rekrytering, bemanning, administration och personalansvar mot våra affärsområden industri, logistik och teknik. Därav söker vi dig som har erfarenhet av något av dessa branscher. Du får fullt förtroende för att planera din arbetsvecka så som du tror blir bäst för dig, bäst för Eterni samt för våra kunder, konsulterna och kandidater.

Vårt team har en väldigt positiv kultur och verkar i en händelserik och fartfylld miljö. Det är något som märks i allt vi gör - från den dagliga verksamheten till våra träffar med konsulterna. Här blir du en viktig del av ett företag under snabb expansion och dina kompetenser i kombination med dina personliga egenskaper är efterlängtade.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat att självständigt:
Ta emot, registrera och bemanna inkommande uppdrag
Matcha förfrågningar från våra kunder med rätt kompetens
Hantera tidrapporter, löneunderlag och schemaläggning
Stödja våra medarbetare med information
Rekrytera in flera kandidater till våra kunder

Du har flera uppdrag och arbetsuppgifter i gång parallellt och arbetar med dator och telefon som dina främsta verktyg.

PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har erfarenhet inom lager och logistik men som nu vill arbeta mer administrativt men ändå dagligen få ta del av våra kunders verksamhet inom den bransch du är van vid. Det som verkligen är utmärkande för dig är din känsla för kundservice och önskan om att göra ett bra jobb.
Du är en prestigelös och glad person som ser till att saker blir gjorda. Samtidigt som du är effektiv i din roll behåller du lugnet i stressiga situationer och är trygg och pålitlig i din personlighet. Du är utåtriktad, har en god samarbetsförmåga och stark ansvarskänsla. Du är flexibel och lösningsorienterad och kan stå fast vid ramar och våra värderingar.
Du kommer i rollen att ha många kontaktytor och det är viktigt att du strävar efter hög kundnöjdhet och goda resultat. Om du har ett brinnande intresse för människor och relationer så är det här verkligen ett jobb för dig!

För att passa in i rollen har du tidigare erfarenhet av:
Tidigare arbetslivserfarenhet inom lager och logistik
Tidigare erfarenhet av arbetsledningsansvar och/eller personalansvar. Exempelvis har du tidigare arbetat som team eller arbetsledare
Administrativ vana
B- körkort och tillgång till egen bil

OM TJÄNSTEN
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning där du huvudsakligen kommer att arbeta utifrån Eternis kontor i Stockholm.

ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Känner du igen dig i det här? Det hoppas vi, för vi ser verkligen fram emot din ansökan.

VARMT VÄLKOMMEN ATT BLI EN DEL AV OSS PÅ ETERNI!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Eterni Sweden AB (org.nr 556863-7283)

Arbetsplats
Eterni Sweden AB/Stockholm

Kontakt
Göran Göggezer
goran.goggezer@eterni.se

Jobbnummer
7832908

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Eterni Sweden AB/Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Eterni Sweden AB/Stockholm: