Bemanningskoordinator, Retail Knowledge - Stockholm

Retail Knowledge Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Retail Knowledge Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Retail Knowledge är ett bemanning- och rekryteringsföretag som fokuserar på tjänster inom servicebranschen. Vi har, sedan starten 2002, hjälpt hundratals serviceföretag i Norden. Med vårt huvudkontor i Stockholm är vi en av de största aktörerna i vår bransch. Vårt främsta uppdrag är att öka lönsamheten för våra kundföretag samt att förbättra och effektivisera bemanningen. Retail Knowledge är ett auktoriserat bemanningsföretag.

Retail Knowledge söker nu en ny kollega!

Vi söker nu en bemanningskoordinator som till vårt kontor på Östermalm i centrala Stockholm. Hos oss på Retail Knowledge kommer du ha en central roll och vara spindeln i nätet. Du kommer att vara ansvarig för vår bemanningsdrift samtidigt som du kommer att vara tillgänglig för att stötta övriga kollegor i deras arbete.

Som person är du lyhörd, prestigelös och lösningsorienterad. Har lätt för att skapa förtroende och för att bygga långsiktiga relationer. Du kommer att vara den personen som ger våra kunder och kandidater ett varmt bemötande och får dem att känna sig välkomna. Du trivs i den administrativa rollen såväl som i värdinnerollen. Du tar hand om kontorets alla ytor som om de vore ditt hem. Din roll är med andra ord väldigt bred och flexibel och det är just det som du gillar.

Du kommer att vårda våra viktiga relationer och hitta flexibla lösningar till kunden för att till största möjliga mån lösa kundens behov. I ditt arbete kommer du ha en nära kontakt med våra kunder och anställda via telefon, mejl och vårt bokningssystem.

Kvalifikationer/egenskaper:
• Har erfarenhet av kundfokuserat arbete
• Har utpräglad känsla för service
• Är van att jobba i olika system och med telefon
• Intresse för personal och rekrytering

Du ser till kundens bästa och gör alltid ditt yttersta för att möta kundens önskemål. Som person trivs du med att jobba med människor i högt tempo och du är effektiv och noggrann. Du har vana av att hantera många saker samtidigt och arbeta mot deadline. Du trivs med ansvar och tar dig gärna an utmaningar. Då arbetet är självständigt måste du ha en stor trygghet i dig själv att klara av att ta snabba och ibland lite svåra beslut på egen hand. Har du arbetat i butik tidigare är det en merit.

Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Timlön enligt kollektivavtal

Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se.Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Madelene Färm: madelene.farm@retailknowledge.se

Välkommen in med din ansökan!

RetailPoolen är Retail Knowledges uthyrningsverksamhet. Retail Knowledge är helt nischat mot detalj- och dagligvaruhandeln och har varit verksamma sedan 2002. RetailPoolen har ca 300 anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö och vårt syfte är att bygga företagsanpassade bemanningspooler med extraanställda för kända retailbolag. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och följer gällande kollektivavtal.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-05-08

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Madelene Färm madelene.farm@retailknowledge.se

Företag
Retail Knowledge Sweden AB

Adress
Retail Knowledge Sweden AB
Nybrogatan 7
11434 Stockholm

Kontorsadress
Nybrogatan 7

Jobbnummer
4132261

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Retail Knowledge Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Retail Knowledge Sweden AB: